Tuesday, December 30, 2014

Aastaaruanne

Siin blogis on iga aasta lõpus aruanne. Et kuidas siis läinud on? Mõtlesin, et proovin ka, küsimused on ju ette antud, tuleb ainult ära tõlkida.

Juuksed lühemad või pikemad?
Vist samasugused. Niruvõitu, peaks nendega midagi ette võtma.

Lühinägelikum või kaugelenägelikum? (kas seda viimast sõna eesti keeles on?)
Ei saagi aru, igatahes midagi on muutumas, laste sõrmedest pindude eemaldamiseks pean nüüd prillid eest võtma.

Rohkem või vähem raha kulutanud?
Oh õudust. Pole aimugi. Üritame ikka vähem.

Kõige jaburam plaan?
Laste koduõppele võtmine? Mitte enam käimine? Kogupere-lennureis keset talve, mis, ma loodan, saab nii umbes kolme nädala pärast juhtuma?

Kõige ohtlikum ettevõtmine?
Ilmselt see, et ma enam nii palju ei käi. Majanduslikus mõttes.

Kõige kallim ost?
Üks auto moodi asi. 

Kõige maitsvam toit?
Ei usu, et see oleks olnud kõige maitsvam, aga sain teada, et friteeritud kaheksajalg on hea toit. Mulle sobib.

Kõige muljetavaldavam raamat?
Oih, need küsimused on ikka kole rasked. Võib-olla Ursula K. Le Guini "Illusioonide linn", aga hoopis muudel põhjustel, kui need, mida normaalsed inimesed nimetaksid.

Kõige haaravam film?
Puudub. Me ei käi üldse kinos.

Parim kontsert?
Moldova puhkpilliorkester meie kirikus. Orkestri täpsemaid andmeid ei tea, aga toredad mehed olid.

Kõige rohkem aega veedetud ...?
Mehe ja lastega, loomulikult.

Kõige ilusam on olnud ...?
Ikka Mehe ja laste seltsis.

Läbiv tunne seoses 2014. aastaga?
Vajadus ohata.

2014. aastal esimest korda tehtud?
Võtsime lapsed ametlikult koduõppele.

2014. aastal pärast pikemat vaheaega taas tehtud?
Käisime Mehega kahekesi päris kaugel puhkusel.

3 asja, mis oleks võinud juhtumata jääda?
Matused.
JJ rästikuhammustus.
Üks hirmus jaanuarihommikune telefonikõne ja veel hirmsam sündmus, mis selle põhjuseks oli (veel ühed matused, aga mina seal ei käinud).

Tähtsaim asi, milles ma kedagi veenda tahtsin?
Ela edasi, laps. Kui kurbus hinge matab, mõtle neile, kes sind armastavad. Tol sügisesel hetkel õnnestus. :)

Kõige ilusam kingitus, mis ma kellelegi tegin?
Seda ma küll ei tea. Armastus?

Kõige ilusam kingitus, mis mulle tehti?
Ju see armastus on.

Kõige ilusam lause, mis mulle öeldi?
Mees lubas, et ma võin ka mitte käia.

Kõige ilusam lause, mis mina kellelegi öelnud olen?
Noh, välja ma seda tegelikult ei öelnud. Tol hetkel ei olnud keegi juuresviibijatest sobivas meeleolus, et sellest aru saada -, aga ma mõtlesin, et tegelikult on see inimene ju nii sümpaatne ... "See inimene" ehk kõrgharidust omandav täiskasvanu, kes sõna kõige otsesemas mõttes üritas mind tol hetkel ära needa. Ega ma seda mõtet ilma Jumala armuta poleks mõelda suutnud.

2014 ühe sõnaga:
raske

Aasta foto

Näiteks selline:
Muud pildid on meie põhiarvuti küljes ja see ei võta juba teist nädalat üldse elu sisse (jah, Mees organiseerib parandust ja piltide olemasolu tegelikult arvuti elusolemisest ei sõltu, aga ma ei oska välist kõvaketast sülearvuti külge pookida) - aga kui te kunagi juhtute päris mitmeks tunnis Stanstedi lennujaama ja tahate näha natuke ehtsat Inglismaad, siis lennujaama lähedal Bishop's Stortfordi linnakeses on vaimustav kohvik nimega "South Street Pantry", kus tõesti osatakse kohvi ja kooki teha.

No comments:

Post a Comment