CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 18, 2015

Jälle nädala kokkuvõte

Ikka headest asjadest.

Ma siin vahepeal kudusin natuke.
Kadunud ämma päranduse hulgas oli kaks vihti imelist lambavalget lõnga ja kuna Jõugu Juhil oli parajasti kampsunikriis, siis kombineerisin natuke valget ja üht iidvana tumehalli ja sai selline kampsun.

Otse loomulikult leidsime kampsuni valmimise päeval või umbes nii Maxximast võileivahinnaga poolvillase kampsuni. Ma vähemalt loodan, et JJ saab oma kampsunit tuleval talvel ka kanda.

Unistajal kampsunikriisi ei olnud, vastupidi, tal on JJ-lt päritud õige mitu kampsunit ja paar tükki suurematelt sõberpoistelt ka saadud (paraku on kõik tuttavad noorimad vennad, kellelt midagi pärida saab, JJ-ga ühesuurused või väiksemad, nii et Unistaja pärib JJ-lt ja sõpradelt, JJ ei päri õieti kelleltki), aga tema lihtsalt tahtis ka emme kootud kampsunit.

Tal on käed tegelikult ühepikkused ja varrukad ka õige pikkusega, lihtsalt esimesel pildil seisis ta täiesti krambis tikksirgelt ja oli varrukad võimatult üles kehitanud ... Mulle tegelikult ei meeldi palmikuid kududa, aga noh, Unistaja tahtis.

Lillebrori kampsuni pildiga peab ootama, kuni Lillebror sisse kasvab, ma tegin paar valearvestust ja kampsun sai suurus 122, aga Lillebror on praegu alles lähenemas 116-le. Lillebror oli ise rõõmus, et see kampsun jääb tagavaraks.

Tuvastasin endal ägeda kudusõltuvuse. Vastav test on siin. Paari tunni eest alustasin uut mütsi JJ-le, sest suvel kootud müts, häbematu, on servast ära veninud, homme saab valmis ... või täna, ma ei tea, kui kaua ma veel viitsin üleval olla. Siis ootab järge Vanaema tellitud haapsalu sall, kingituseks. Ja siis koon võib-olla JJ-le ühe Weasley kampsuni. JJ on tõsine Potteri-fänn nagu mina ja Mees ka, ja kuna kõigi poiste nimed algavad sama tähega (ja kuigi väiksemad ei ole veel Potterit lugenud ega filme näinud, on nad juba kangesti huvilised), saaks seda ilusasti vennalt vennale pärandada.

Elutuba on peaaegu korras, koduõppematerjalides kord ja süsteem loodud. Veel on vaja rünnata kööki, sealhulgas kokaraamaturiiulit, ja võibki minna kodu Organiseerimise teisele ringile - seekord kapid seestpoolt. Laste sahtlid vaatasin täna tegelikult juba üle. Meie voodi alt Lillebrori kasvamist ootavate riiete kastist tuli välja paar siniseid teksasid, mis ilusasti asendavad üleeile lõhki tõmmatud pükse.

Lennukipiletid on välja prinditud, öömaja olemas, tegelikult põhilised asjadki pakitud, loodetavate ostude nimekiri tehtud (Mehe khm, pesukarukõhuga sobivale figuurile Eestis normaalseid pükse ei müüda, Saksamaal küll. Pealegi mõistliku hinnaga. Mina tahan kokandusajakirju ja lapsed raamatuid.) ja külastatavad vaatamisväärsused välja valitud. (Pingud! Burgerirestoran! Rüütlimuuseum!)

Kirikus õnnestus korraks inglit teha. Lihtsalt tuleb võimalusel sarvist haarata, kui märkad, et saab abistada. Loodetavasti oli sellest teost kasu.

Mehe kollitus sai läbi ja see on kah hea, päevas 100 kilomeetrit jäärada sõita on ikka kraad hullem kui 60 kilomeetrit jäärada ja asfalti (asfalti rohkem, suur maantee on peaaegu alati korras).

Tööl on tore olla, sest lähen alati tööd tegema, ei pea niisama igaks juhuks käima. Pole tahtmist midagi homse varna lükata nagu varem. Lisaprojekte hetkel ei ole, aga mis sellest.

Täna leidsime Magaziini poest, mis mulle väga meeldib, euro-kanapuuri hinnaga 79 eurot. JJ olnuks kohe valmis seda ära ostma. Ta on juba umbes aasta aega kanu nuianud, eks me vaatame seda asja. Sünnipäevaks küsis ta kitarri, nii et temast saab siis poiss kitarri ja isikliku kanakarjaga? Munakanu saaks siin pidada küll, ma usun, ja kanaliha süüa meile meeldib, aga kes lahendaks kahetsusväärse paratamatuse ringituterdavast kanast supikanani?

2 comments:

Alice said...

No see esimene kampsun on ju täiega äga! Teine muidugi ka, selles mõttes, et ikkagi ise tehtud, aga kui aus olla siis ma ei ole suur palmikute fän ;)

Ma vaatan, et sulle sobib väga hästi su uus töö :)

Teil tuleb kindlasti väga äge reis.

reet said...

Aitäh, mulle endale meeldib ka esimene kõige rohkem.

Post a Comment