CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 10, 2015

Kelleks saada?

Indigoaalane tõstatas huvitava küsimuse. Tõepoolest, umbes pool elu on läbi, kuhu ma tahaksin jõuda?

Sobiv vastus on tegelikult, et ilmselt just siia, kus ma olen. Vanaema Weatherwaxil ei olnud ka peeglisaalis mingit küsimust, milline on õige tema. Mina olen ka õige. Küsimus on ainult, millega tegeleda, et see rõõmu teeks ja kasulik kah oleks.

Väikese tüdrukuna armastasin ma kõige rohkem koka-, kodumajanduse- ja lastekasvatusraamatuid. Oli suur paks "Koduraamat", mida ma lugesin vähemalt sama suure põnevusega nagu Unistaja hetkel "Harry Potterit" loeb. Spocki "Teie lapse" smugeldasin ka enda kirjavara hulka ja kui lubati, siis raamatut "Rahvaste toite" lugesin ka ja hädaldasin, miks meil kõiki neid põnevaid komponente saada ei ole.

Kui ma ülikooli astuma hakkasin, selgus, et minu esimesele eelistusele lubatakse astuda ainult neidudel, kes on lõpetanud vastavasisulise kutsekooli. Noh, sel hetkel (ja mitu aastat hiljem veel) polnud ma kutsekooli vist seestpoolt näinudki, rääkimata sellest, et oleksin kunagi mõelnud seal õppimisele. Jäi teine valik, teises kõrgkoolis. Pikapeale olen jõudnud arusaamisele, et esimese eelistuse pärast oleks siiski tulnud võidelda ... Ma võitlen üldse väga väheste asjadega, üks neist on umbrohi aias, teine autism perekonnas. Viimases osas aitab Unistaja juba tublisti kaasa, sest ta on - halleluuja - hakanud aru saama, et oma mullis olemine sõpru ei too.

Nojah. Igatahes olen ma nüüd poolest saadik proua psihholoog, roosade seintega kabinet, värvipliiatsid ja puha, ülejäänud aja saan pühenduda sellele, mida ma kõige rohkem teha tahan - olla lihtsalt koduperenaine, abikaasa, ema. Ma ei arva, et kõigi naiste eneseteostus peaks olema pliidi ja kudumisvarraste vahel, aga minul on. Muidugi valmistab rõõmu ka see, kui mõni lapsevanem minu abiga oma lapsest paremini hakkab aru saama või laps minult tuge/nõu/muidu abi saab. Elutöö valmissaamise tunne on tööl kord juba olnud, kui üks mu kevinitest põhikooli kõigest hoolimata ära lõpetas. Aga maasikapeenras toimuv vaimustab veel rohkem - sel aastal olen päris- ja varupeenardele istutanud ning kenadele inimestele ära jaganud ligi 900 taimekest. Maasikatalu perenaiseks saada polegi nii paha mõte.

Järgmine eneseteostuse punkt - suurepärane paprikahoidis - ootab ettevõtmist. Esimese asjana tuleb valida purgid.

0 comments:

Post a Comment