Friday, October 2, 2015

15 asja, mis võiksid iga noore naise kodus olla

Lugesin - sest mul on juhtumisi aega - seda meemi umbes kümnendast blogist ja tabasin ennast umbes kümnendat korda mõtlemast, kas mul siis on. Kirjutaks üles, äkki siis enam ei mõtle. Mitte et see oluline oleks ... ja mitte, et ma ennast enam märkimisväärselt nooreks peaks. Vähemalt ühel minuvanusel naisel peaks olema 23-aastane laps, ja 21-aastaste noorte emasid on minu aastakäigus kohe hulgi, kui nüüd vanustest rääkida.

Igatahes.

1. Veiniklaaside komplekt, kus on 8-12 klaasi.
Ei ole ja ei tule, sest meil alkoholi praktiliselt ei tarbita. Veinikastme vein on, viinasokiviin ja rummikoogirumm. Joomiseks ei sobi neist ükski.
2. Vähemalt üks ilus vaip.
Otse loomulikult, kõik meie vaibad on ilusad, sest on Vanaema või minu valmistatud. Päris kaltsuvaibad, päriselt kääridega vanadest T-särkidest lõigatud ja käsitelgedega kootud.
3. Korralik ja loogiliselt kujundatud töökoht.
Siis oli, kui kangasteljed üleval olid. Arvutitöökoht on Mehega kahe peale, seda kujundab ja koristab Mees.
4. Unikaalne leid kirbuturult.
Enamik meie mööblist on unikaalne, aga mitte kirbuturult. Viimati ostsin laadalt Kadri Kaerma pungissilmse lamba, see meeldib mulle väga, aga ma ei tea, kas see loeb.
5. Mugav madrats.
Laste madratsite kohta ei oska öelda. Abieluvoodi madrats on igivana ja vajaks väljavahetamist, kuigi omamoodi ahvatlev oleks seda kasutada seni, kuni selle vedrudel saab mängida "St Ungulantuse kellasid" või mõnd muud muusikateost. Tõsi, siis tuleks sellele leida mingi muu koht, sest Mees ärkab öösel niigi iga krõpsu peale, kujutage ette, et ma keeran unes külge ja vedrud teevad külje all meloodilisi hääli ...
6. Vähemalt üks kunstiteos.
Noh, see eelnimetatud lammas. Mõned Navitrolla piltide koopiad on, ja üks soome sohvasurfarite poolt kingitud vilditud päkapikk. Laste kunsti esineb vahel ka. Ah jaa, ja hulk Teiselt Vanaemalt päritud originaalmaale, mis ripuvad seinal, sest kuskil peavad nad ju olema. Tegelikult on päris kenad.
7.Üks elus asi.
Mul on Mees, kolm last, kolm kassi. Kui need asjadena arvesse ei lähe, siis noh, kiivi on, kamp sidrunipuukesi ja hiiglaslik, hullupööraselt õitsev toakask (aitäh, lapsuke!).
8. Fotod sulle kallitest inimestest
Mnjaa. Kas sõprade saadetud jõulukaart-fotod loevad?
9. Väike õmbluskomplekt.
Mul on vanaema Mahti "Singer" aastast 1926 (vist), mis töötab endiselt perfektselt, ainult krousija koguja-platega on ära kadunud.
10. Nõudekomplekt külaliste tarvis.
Ei ole. Vanavanaema pärand on küll, aga nood nõud on kahjuks üsna hirmsad, ei taha kasutada. Ma ei armasta eriliselt lauanõusid ja eelistan läbi ajada vähestega.
11. Kohvi ja/või teekann.
Presskann kohvi jaoks. Teega on nii, et mulle tundub jube terror öelda külalisele, et ma pakun teed, ja valmistada tee siis oma maitse järgi. Igaüks solgutab oma tassis teepalli või -kotikest nii palju, kui talle sobib.
12. Vähemalt üks pudel vahuveini
Millalgi oli, see, mis meile abiellumise puhul kingiti. Ma ei tea, kas ta tolmub endiselt kapis või me tegime sellega midagi. (abiellusime, khm, kaksteist ja natuke aastat tagasi)
13. Tugev ja usaldusväärne kööginuga.
On. Hea lühikese teraga ja parajalt nüri, et ma endal sõrmi maha ei lõikaks. Lihunikupussidega toimetab Mees.
14. Taskulamp.
Meil on kolm väikest poissi ja me elame maal. Küsimusi?
15. Usaldusväärne tolmuimeja.
On.

2 comments:

  1. Kui tore, et kasekesel hästi läheb! Just mõtlesin ta peale hiljuti. Minu tänu Teile ka :)

    ReplyDelete
  2. ? Mille eest Sinul mind tänada? Oleks siis veel, et ma regulaarselt koos piltidega sõnumeid saadaksin. :) Paraku on pildikasti akulaadija eiteakus ja pilte teha ei saa. Muidu äkki saadakski kase elust uues kodus.

    ReplyDelete