CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 12, 2015

Lapse mõtlemine väljaspool kooli

Meil oli ülikoolis kunagi kursus pealkirjaga "Lapse mõtlemine koolis ja väljaspool kooli" või midagi sarnast. Ma ei mäleta, kas ma seal käisin, vist mitte. Igatahes seletas keegi targem, et kuigi koolis räägitakse, et suhkur lahustub vees, ütleb laps koolist väljaspool ikka, et suhkur sulab ... Muidugi sulab, aga mitte vees, vaid kuumas kohvis hommikuti. See arutelu kehtib ilmselt ka koduõppelapse kohta.

Jõugu Juht tegi loodusõpetuse töövihikust ülesandeid, kuni meie Unistajaga etteütlust tegime. Viskasin alguses pilgu peale, kaarditöö, tundus lihtne ... Siis näitas JJ töö ette ja mina RÖÖGATASIN. JJ oli teinud tööd põhimõttel "Leia x - siin ta on!"

Ülesanne oli kaardile märkida Eesti, Läänemeri ja Eesti naaberriigid. Läänemeri oli olemas. Eesti ka. Kõigi Eestit ümbritsevate riikide peale oli ilusti kirjutatud "naaberriik".

Oeh.

Tegelikult teab ta neid küll, lihtsalt tekkis lühis või mina ei tea, mis ...

2 comments:

Catharina said...

Irrrrw. :)

Ma oleksin röögatamise asemel ilmselt laginal naerma hakanud.
(Huvitav, kumb variant on pädagoogilisem ...)

reet said...

Kuna samas loodusõpetuse töövihikus on ennegi esinenud maailma ümberkujundamist, sh nullmeridiaani sattumist kuhugi Kaljukitse pöörijoone kanti, ma enam väga ei naera. Kuigi vaieldamatult naljakas on see ka.

Ma lubasin Indigoaalasele, et saab rohkem nalja.

Post a Comment