Friday, January 1, 2016

Head uut aastat, jah

Mulle ei ole kunagi - vähemalt täiskasvanuna - meeldinud uusaasta asukoht. Miks mingi suvaline hetk, mis pole ei pööripäev ega midagi? Vaatasin Wikipediast, uusaasta 1. jaanuaril olla Rooma konsulite ametisseastumise hetke järgi määratud. Vanade keltide Samhain kui lõikusaja lõpp ja talvepoolaasta algus on selle kõrval küll märgatavalt sümpaatsem ... palun, siiski ilma kogu paganliku kombestikuta, isegi see natuke, mis ma sellest tean, ajab kananaha ihule.

Nojah. Minu trots siia või sinna, seinale riputasime uue kalendri ja jaanuaris juhtub:
  • suurem osa pereliikmeid külastab hambaarsti;
  • suuremad poisid käivad sünnipäeval;
  • ise peame Jõugu Juhi sünnipäeva;
  • minu sünnipäeva ... ei tea veel, kas ma viitsin päev pärast JJ pidu ja vahetult enne lennukile minemist midagi korraldama hakata;
  • mõlemad vanemad poisid käivad koolis vastamas - JJ inglise keelt ja võib-olla muusikat, Unistaja inimeseõpetust ja kah võib-olla muusikat;
  • kardetavasti roogime lund;
  • kütame, kütame ja kütame;
  • käime natukeseks ära, Lübeckis. Sellega seoses on mul küsimus, kas mõni Truu Blogilugeja, kes oskab ahju kütta, oleks huvitatud 25.-29. jaanuaril paari päeva veetmisest maalilises* vanas mõisas kolme võluva** kassi seltsis? Ma muudkui loodan, et just sel ajal tuleb suur sulaperiood ja torude pärast muretsema ei pea, aga jaanuari lõpus sageli sulaperioode ei tule. :(
_______
*loe: kohutavalt räämas
**kuni me ei mõtle nende pissimisharjumustele ... pffft.

No comments:

Post a Comment