Saturday, January 23, 2016

Oli Pidu

Osales 14 poisikest. Noorimad olid viiesed, vanimad kaheteistkümnesed. Köögis kohvetas kaheksa lapsevanemat.

Kuna enam-vähem kõik olid omavahel kuskiltpidi tuttavad, ei pidanud lapsi peaaegu üldse karjatama. Veheldi mõõkadega, söödi kausitäite viisi popkorni, maadeldi, diskotati pimedas lastetoas ja tehti veel midagi, ma ei tea, mida täpselt, olin pigem köögis.

Seekord ei vajanud Unistaja vaikset aega täiskasvanute seltsis - halleluuja.

Lillebror kaebas ja hädaldas, aga ma ütleksin, et keskmisest tavapäevast siiski vähem.

Jõugu Juht ilmutas tähelepanuväärset kurtust ema hääle suhtes, aga lõpuks siiski kuulas sõna - mitte et oleks midagi koledat olnud, kuna minu häälematerjal kambast üle ei ulatunud, käskisin tal sõbrad koogisöömiseks kokku koguda.

Mehel ei olnud aega šokolaadikooki süüa, aga arvesse võttes asjaolu, et see sisaldab hulgaliselt mandlipuru ja mandlipuruga on ta ennegi hambaplomme ära tõmmanud ja me läheme esmaspäeval enne kukke ja koitu teele ... ta sööb saia Nutellaga.

Mina ei söönud meelega midagi, sest üks kohaleolev isa on varem olnud külas just neil kordadel, mil ma olen saanud hambaprobleemid - ühel korral hammustasin kirsikiviga ühe hamba pooleks ja teisel korral tuli tollestsamast hambast poole hamba suurune (sest teine pool tuli ära, saate ju aru küll) plomm välja. Sellised kokkusattumused teevad ärevaks.

Viineripirukad hingati mõne hetkega sisse. Dipiaedviljad läksid ka üsna hästi. Jõugu Juht sõi kokku viis tükki šokolaadikooki. Aga õuna-lehttainasaiakesed - sest ma tegelikult lehttainaga ümberkäimist ei valda ja tainast ostsime liiga palju - ununesid praeahju. Ei läinud kõrbema, lihtsalt unustasime pakkuda. Palun vabandust.

Emad rääkisid lastest ja ühe emaga arutasime ka kirvega mehe küsimust. Ta teab küll seda, keda mina kahtlustasin. Isad rääkisid gaasikateldest ja muust sellisest. Lapsed rääkisid mingil hetkel arvutamisest. Diskotamise käigus olevat toimunud olukord "Larry tantsis. Ja siis tantsis Spiro ja siis tantsisin mina."* Unistaja tantsis. Ja siis taheti panna seda lugu, et meri onn, meri jääb, aga seda ei tulnud.

Järgmine Pidu saab olema Lillebrori seitsmes sünnipäev. Õnneks mitte kohe järgmisel nädalal, saame natukene kosumisaega.

________
*pärineb ühest Gerald Durrelli Korfu-raamatust, aga ma hetkel ei tea, millisest neist.

3 comments:

  1. Ma vastan sulle siia sinu poolt esitatud küsimuse kohta kellegi teise blogis :) :) Selle Kerli postitust seal oleks enam vähem võinud olla ka minu kirjutatud :)
    Ma tegelikult ei ole kunagi mingi tantsu inimene olnud ja praegu kohe kindlasti ei kipu enam kuskile tantsupõrandale või nightclub. Mehega vahel arutame, et nii hea, et enam ei pea kuskil clubis käima :) MIngi väga oma inimestega nalja pärast teeks küll, aga pigem siiski eelistame mingit vägevat pidu enda või sõprade kodus.

    Teie pidu tundus väga mõnus olevat. Kahju, et saiakesed ahju jäid, aga kindlasti leidsite neile sööjaid ka hiljem.

    Ma juba väga ootan teie reisipostitust. Loodetavasti oli (või on) teil seal väga tore ja põnev.

    ReplyDelete
  2. Tead, mul on peale Sinu veel üks Kerli, Lillebrori Sõbra Ema, kelle juuresolekul on kodused sünnipäevalauajutud sageli absurdi kiskunud ja me oleme kõik pisarateni naernud. Ma sellepärast küsisin seal.

    See on tõesti tore, et enam ei ole kohustust kuskil klubides käia.

    Saiakesed sõitsid Saksamaale kaasa ja leidsid kasutust äkiliste näljahoogude puhul. :)

    Ma ehk täna või lähipäevil kirjutan midagi reisist ka. Pean veel mõtlema, kuidas, sest tegelikult on mul sellega seoses mitu erinevat teemat, mida tahaks jagada.

    ReplyDelete
  3. No nüüd said siis veel ka minu vaated tantsimise kohta teada :)
    Tore, et postitused varsti tulekul. Kirjuta ikka pigem rohkem kui vähem.

    ReplyDelete