CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 20, 2016

Teadmiseks iseendale

... ja äkki kulub kellelegi veel ära.

Sünnipäevaootus ja algav puberteet on väga halvad tingimused matemaatika kontrolltöö kirjutamiseks. Ilmselt on asi ka iseloomakeses, mis on enamasti küll päris hea, aga mõnel hetkel lööb välja "ise tean, mis teen" külg.

See töö vast kolm ei tule, aga Mees ütles, et rumalaid vigu on sees küll. Jõugu Juht lihtsalt keeldub kirjalikust arvutamisest (teeb peast, aga unustab pooled vahetehted ära) või kui ta seda siiski teeb, siis vormistab põhimõttekindlalt valesti, ignoreerides lapsevanema poolt kümme sekundit varem antud juhiseid. Taolisi hooge on meil enne ka olnud, õnneks on need alati üle läinud, viimasel ajal isegi ilma suurema Mürtsuta.

Kui see sünnipäev ja reis nüüd mööda saavad, siis läheb vast natuke rahulikumaks. Tekitame taas korraliku õppimisrutiini, mis kadus meil tegelikult ära novembri keskpaigas, kui ma haigeks jäin. Siis tulid jõulud ja siis oli jõlekülm, nüüd tulevad sünnipäev ja reis. Minul läks sünnipäevade hirmus tähtsaks pidamine üle vist kümne- või üheteistkümneaastaselt, kui minu sünnipäeva ajal olid enam-vähem kõik sõbrad haiged ja külla sai tulla täpselt üks kutsutu. Eks mul sellepärast ongi väga raske mõista neid, kes hästi kaua, veel täiskasvanunagi oma sünnipäeva elevusega ootavad ja väga oluliseks peavad. Kui mu lapsed ainult suudaksid sünnipäevaootuse ja koolitöö enda jaoks eraldi "purkidesse" panna, nii et need teineteist ja üldse muud elu ei segaks ... JJ võiks ju juba sellesse ikka jõudma hakata, et tulevaasta suudab?

3 comments:

Alice said...

Mul on mustandis sama teemaline postitus postitamist ootamas. Ainult selle vahega, et minu postitus ei sisalda matemaatika kontroltööd, ega ka reisu välismaale ;)

reet said...

Ma väga loodan, et kui jutt käib Gretast, siis ka mitte puberteeti. :) Aga mingi kriis käib neist seitsmeaastastest üle küll, Lillebrori puhul ma ainult ei saa aru, kas kriis on juba käes või pole jonniiga siiamaani lõppenud.

Alice said...

Ei pigem siis postitus sünnipäeva teemal ja selle tähtsusest erinevas vanuses. Jonniperioodi meil ei ole olnud. Kardan, et läheme sujuvalt kohe puberteeti ja siis juba koos selle varem ära jäänud jonniperioodiga :)

Post a Comment