CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 5, 2016

Ma ei ole ka veel 45, aga midagi ikka tean

Ma pole veel sinnamaani jõudnud, aga esialgu ei saa hästi aru, miks just 45-aastaseks saamine kuidagi eriline oleks. Mind häiris 25-aastaseks saamine rohkem kui 30-aastaseks saamine. 40-aastaseks saamine tuli nii märkamatult ja salaja, mugistasime perekondlikult naeru, et meil on saladus - olime parajasti sohvasurfamas -, et mul ei tulnud pähegi ennast kuidagi halvasti tunda.

No aga teadmisi koguneb elu jooksul ikka. Näiteks.
  • 40+ inimesed ei ole veel üldse mitte vanad! Kõige hallimate juustega ja kiilaspäisem on üldse üks 35-aastane sõber, neil vist jookseb see perekonnas, ja umbes pooltel naistel, keda ma tean, on 40+ vanuses ikka veel väikesed lapsed! Mõni edulisem saab veel mõne lapse juurdegi. See on suurepärane mõte. :)
  • lapsed ei ole veel suured. Nad on täpselt parajad, nagu kogu aeg varemgi. Loodetavasti edaspidi ka.
  • tervis, jah ... see on ... ah sa piiks. No aga minu suur eeskuju proua Lore Gummersbachist hakkas alles 50-aastasena igal hommikul külma duši all käima, mul on veel aega hoogu võtta. 
  • lapsi, kasse ja raamatuid pole kunagi liiga palju.
  • 40+ tädina oskan ehk rohkem nautida. Varem kihutasin olukordadest läbi, et midagi muud teha, nüüd võtan aega, et tunda rõõmu paigalolemisest.
  • kui mõne inimesega ei ole mingit tahtmist suhelda, siis pole vaja seda teha. Ja tegelikult on täiesti okei endise sõbra/tuttava/kallimaga (oo õudust) tänaval kokku saades vahetada ainult paarisõnalisi mittemidagiütlevaid lauseid ja jätta andmata tühi lubadus kunagi kohvetama minna.
  • kui mõne inimesega on tahtmist suhelda, siis tuleb seda teha. Hm, ma vist ikka peaks tuleval laupäeval külla minema ...
  • mitte midagi hirmsat ei juhtu, kui sul ongi vähe riideid/kingi/midagi muud.
  • Jeesuse järel on kõige olulisem isik abikaasa. Mitte keegi muu ei ole omast vabast tahtest andnud lubadust olla sinu elu tunnistajaks - alati. 
  • tegelikult ei oma see mingit erilist tähtsust, mida sinust arvatakse. Võid täiesti rahulikult seista keset Raekoja platsi ühel jalal ja vaikse häälega kireda. Ainult et kaasasolevad lapsed hakkavad piinlikkust tundma ...

0 comments:

Post a Comment