CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 13, 2016

Suured ootused

Kõigepealt vaatasime Jõugu Juhiga seda artiklit. Seletasin, kes seal kes on ja mida suurt nad teinud on - kõigi puhul muidugi ei piisavalt teadnud, aga selleks ajaks jäi JJ juba rahule ka seletusega, et see oli USA president ja too oli naisõiguslane ...

Siis tuli puder. Pudrusöömise ajal seletas JJ issile ka, kui lahe see on, et nii palju kuulsaid inimesi on olnud koduõppel ja et äkki saavad nemad ka kuulsaks. (kuulsuse-huvi mahavõtmisega me tegeleme) Kõige rohkem olid JJ-le meelde jäänud leiutajad, tema tahaks ka midagi leiutada. Näiteks viisi, kuidas äikest kinni püüda. Möh? Noh, välku, et sellest elektrit kätte saada.

No ja siis me rääkisime akudest ja Nobeli preemiast (Mees) ja Faraday puurist (Lillebror küsis, mina vastasin, see on üks väheseid füüsika-asju, millest mul mingi ettekujutus on) ja sellest, kuidas Paška või Šura või mis ta nimi oligi raamatus "Kus on rändurite kodu?" blasteriga kõrgepingeliini puruks laseb ja selle käigus ise kah elektrilöögi saab (mina - rändurite-raamat oli vist teine ulmeraamat, mille ma lapsena läbi lugesin) ja kondensaatoritest (Mees, mina ei tea, mis need on).

Tavainimene kirjeldas asja eile niimoodi. Nii ongi, lastele tuleb asju seletada, ega nad muidu aru ei saa. Muide, meie elektri-alases arutelus taas ei osalenud Unistaja, tema uuris pudrulusikat. Aga JJ-l on ka Unistaja tuleviku suhtes lootus - Unistajast võib saada maailmakuulus vibulaskja. Väga heaks saamise potentsiaal olevat olemas, ütles treener, ma selle maailmakuulsuse jätaks ehk vahele.

Hetkel üritatakse mängida mängu "Magic: The Gathering", või vähemalt sorteeritakse kaarte. Ma kahtlustan, et piisava huvi korral õpib Lillebror nende kaartide abil enne sügist inglise keele ära.

0 comments:

Post a Comment