CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 20, 2016

Tänulik. Kahekümnes päev.

Mul on suurepärane aiatööjope. Ostetud kunagi krooniajal sõbrapoest üsna ulmelise summa eest, mõeldes, et sellega saab hakata lastega kelgumäel käima. Siis selgus, et ma ikkagi ei ole jopeinimene ja et lapsed on talvel ainult kodus õues (no ma olin siis veel kodune ja laste kaelani lume sees müttamised vahetusid köhimisega, ja siis ma läksin tööle ja enam polnud aega mänguväljakulgi käia). Jope leidis rakenduse aiatöödel.

Täna oli väga tore olla soojas ja kuivas, istutada ümber maasikapoegi ja kuulata, kuidas raheterad krõp-krõp-krõp kapuutsi pihta sajavad. Muld, muide, oli soe, nii et kätel polnud ka halb.

Lähituleviku suurem töö saab olema maakaevamine ja suurem investeering järjekordne pakk maasikakangast, sest varupeenardel ootab oma kohta veel ca 170 maasikapoega. Varupeenrad tähendab seda, et sügisel ei õnnestunud mul kõigile maasikapoegadele uut kodu ega isiklikku peenart hankida, suskasin need pojakesed siis niisama mulla sisse, aga seal pole ei korda, väetist ega kangast, pealegi peaks nende kohtade peale tulema hoopis oad, herned ja muu taoline. Kangas jällegi tundub olevat päris hea kaitse tigude vastu, meie aia tigudele millegipärast ei meeldi kanga peal roomata.

Kas see oli vana Hiina tarkus, et kui tahad olla õnnelik, hakka aednikuks?

0 comments:

Post a Comment