Saturday, April 16, 2016

Tänulik. Kuueteistkümnes päev.

Ma pole paar päeva eraldi üles kirjutanud, aga olen olnud tänulik juhuslike kohtumiste eest. Ja MG ilusa naeratuse eest. Ja eelnevast täiesti sõltumatult meie aias kasvavate kannikeste eest, mida on nii lõpmata palju ja mis tegelikult peaks alles õitsemise alguses olema.

Ja praegu olen ma tänulik selle eest, et minu teisme-ea ajal polnud interneedust selle praeguses vormis veel olemas* ja et minul ei ole lõpmata tobedat teismelist tütart, kes koma funktsiooni tundmata blogi üritaks pidada ... Ma ikka vahetevahel satun kõikvõimalikele jaburustele, need on need, mille kohta ma Ritsiku juures ütlesin, et esimene reaktsioon on möh? ja siis loen edasi, et uskuma jääda, et on küll möh. Ärge teie lugege, ma ei pane linki ka. Küll ta kasvab, ma paari aasta pärast vaatan jälle, äkki siis on koma selgeks saanud. Liitsõnade peale ma väga ei loodaks ...

No comments:

Post a Comment