Wednesday, April 20, 2016

Või siis nii

Eile sain juhuslikult teada, et siia lugema satub ka inimesi, kellega meil on hirrrrrrmus erinevad arusaamad. Nojah. Nagu öeldud, tekib ka minul mõne inimese blogi lugedes kõigepealt mõte "Möh?", miks minu blogi peaks teistsugune olema. Aga ma ei lisa neid inimesi enda blogirulli ... aga minul ja sellel teistsuguste arusaamadega inimesel ei peagi olema sama ettekujutus, keda nimekirjas hoida!

Eks kõik on isikliku usu küsimus. Mina arvan, et kenad inimesed lubavad igaühel uskuda seda, mis ta usub, ja ei karda, et keegi - eriti inimene, kes suhtleb väga mitmesugustest kogukondadest jne inimestega üldjuhul üsna sõbralikul ja aktsepteerival moel - sellega oma laste elud ära rikuks. No aga kui keegi on oma veendumustes kindlam kui Lasnamäe pensionär Edgar Savisaares*, siis on temaga diskuteerimine täiesti mõttetu (kui kellegi eesmärk on mitte mõista ja aktsepteerida, vaid ümber veenda ja "valesid seisukohti" kahetsema sundida). Niipalju siis sallivusest ...

Palun ela Sina oma elu. Mina elan oma elu. Kui me kokku saame ja teineteist mõistame, siis on see tore. Kui me aga üksteisest aru ei saa, pole sinna midagi parata. Teinekord võiksid küsida täpsustavaid küsimusi, kui Sulle midagi segaseks jääb. Räägin Sinuga hea meelega, mulle üldiselt inimesed meeldivad.

_________
*andke andeks, mul ei tulnud praegu paremat mõtet pähe. Ei tahaks nagu päris madalale laskuda - hijabite teema või nii ...





No comments:

Post a Comment