CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 28, 2016

Elu ja mis selle sees on

Me oleme just jõudnud tagasi väikeselt reisilt. Aias kasvab peamiselt umbrohi, toad näevad välja, nagu meil ei oleks enne reisi olnud aega koristada - nii ongi; vähemalt üks tellimustöö on vaja teha (ma teen selle, C, ma teen selle!) ja mmmmaasikaid peab menetlema. Suured poisid on juba trennilaagrisse ära saadetud. Ülehomme saabuvad siia 4 prantslast, kes jäävad kuni kaheks nädalaks.

No ja siis on muru ja tagumise toa remont ja mõned hiigelsuured oksad täiesti vales kohas, sest ilmselt käis meie äraoleku ajal pargist üle tuulispea - maja ees seisnud auto on siiski terve, Jumal tänatud -, ja veel see ja teine ja üleüldiselt ma tahaks kogu elamise ära sorteerida ja mõned kapid ümber kolida ja ...

Nii et vabandage, ma praegu ei tea, millal ma Legolandist ja Saksamaast ja millest iganes kirjutan. Mul on praegu natuke nagu vaja päriselu elada. Kohe viie minuti pärast sisaldab elu endas esiku põranda pesemist ja kaminasaali prantslastele sobivaks kohendamist. Muude ruumide kõpitsemine võtab rohkem aega, seda teeme homme.

1 comments:

Alice said...

Oo Saksamaa muljeid tahaks küll kuulata. Ma jõuan oodata ka :) Mõnusat prantslaste eest hoolitsemist!

Post a Comment