CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 31, 2016

Homme saabub onu August ...

Juuli on ümber saamas. Ei olnud just parim juuli minu elus, aga halvim, ma usun, kah mitte. Me oleme olnud väga õnnistatud. Aitäh.

August on hoidistekuu. Loodan marineerida paprikat, keeta valmis vaarika-nektariinimoosi (kes teab, kus poes on nektariinid päris soodushinnaga, 89 senti või vähem kilo? Muidugi, võib-olla on vara, minevaasta sain neid sellise hinnaga pooles augustis), tekitada õli ja veiniga marineeritud kukeseeni ja võib-olla keeta ka borši. Kurke ma ei marineeri ka sel aastal, liiga suur on oht, et kuumutan nad taas üle ja siis on krõmpsude kurkide asemel pehmed, mis kellelegi ei meeldi - krõmps on ju purgikurgi väga oluline osa! Sel aastal tabab meid ka õunamahla tegemise kohustus. Puud on lookas. Oeh.

Ühtlasi on august appi-ma-pole-suvel-seda-veel teinudki-kuu. Kohustus pärast 20.augustit tööle minna hakkab ebameeldivalt kuklas tiksuma ja seetõttu kipuvad augustid sageli olema paras rabelemine vaheldumisi masendusega - juba saab suvi läbi ja ma ei jõuagi ... mida iganes. Igatahes peame me augustis ära käima Lottemaal, sest heatahtlike inimeste kingitud pilet tuleb ära kasutada. Mis siis, et meil ühtegi Lotte-huvilist last ei ole, Lillebror vist ei teagi, kes või mis see Lotte on ... tegelikult teab, et Lotte on Ritsiku koer. :)

Lisaks Lottemaale tuleb käia lapsi meres ujutamas - see pole kuigi keeruline, Teine Vanaisa, meri ja Lottemaa on kõik üsna ühes kohas koos. Tuleb ära otsustada, kas Jõugu Juht jätkab koduõppel või mitte, hetkel kisub vist jätkamise poole. Käime Mehega Vasesepa talulaadal ja võib-olla kuskil veel. Teeme tagumises toas remonti, ma loodan. Kaevan ehk mõned ruutmeetrid uusi maasikapeenraid. Seente marineerimiseks tuleb neid ka korjata, tähendab, veedan mõned päevad metsas. Siis on meil veel üks teadaolev sünnipäevakutse ... ja oih, Unistaja sünnipäeva peame sel aastal vist ka augustis.

Selle kõige üle järele mõeldes klõpsisin hajameelselt mööda Internetti ja avastasin, et nagu paaril korral varemgi, on mul tekkinud halb harjumus lugeda regulaarselt ka neid blogisid, mis mulle suurt midagi ei paku. Lihtsalt ei ole minu teemad või ... no ausalt öeldes on nende hulgas ka üks või kaks lausa ebasümpaatset blogi. Küsisin endalt ebaveenva jahmatusega, mis imeasja pärast sa, naine, neid asju loed? Niisiis on minu augustiprojekt number üks lugeda ainult neid blogisid, mis on minu jaoks põnevad ja sümpaatsed. Neid on ka piisavalt. :)

Augustiprojekt number kaks on taas igapäevaselt kirjutada üles, mille eest ma olen tänulik. See mõte tuli täna kirikus vend R. jutlust kuulates. Mis siis, et tema rääkis tol hetkel hoopis halastusest.

0 comments:

Post a Comment