Sunday, August 21, 2016

Väljasõit rohelusse

"Mh, mina arvasin, et see on mingi koht, aga see siin on nagu mingi metsas jalutamine."

"Emmeeee, seal on üks pudel maas! Fui, enne oli ju silt, et võta oma prügi kaasa!"

"Ma ei roninud piirdest välja sinnapoole ... ma ronisin sinnapoole!"

"Möh, mingi triibuline kalju?"

"Kui me klassiga käisime, siis me ronisime ka siin (selle puutüve peal)!"

"Kas see salakuulaja muutus päriselt kiviks?"

"Aga mina võitsin kaks korda järjest Puhhi laevamängus! Ma olen nii proo*!"

"Kuidas nad sinna üles kirjutama said? See on ju ohtlik!"

"Kas sina klassiga käies ka kirjutasid oma nime?"

"Me jääme siia ootama, et neitsi ilmuks ... siis saame ruttu abielluda ..."

"Lillebror abiellub niikuinii Oma Sõbra Õega, saad aru, emme, nende vahel on süda! No saa aru, emme, üks väike süda on."

"Jama jah, et lapsed musitada ei tohi, mu Sõbra Õde tahab mind kogu aeg musitada!"

"Emme, kuidas sinna üles saab?"

"Emme, siia on kirjutatud, hahahaa, et suur änd väike taevaskoda!"

"Kas jänesekapsa vars kõlbab süüa?"

"Kas seda vett võib päriselt ka juua?"

"Äkki see vesi mõjub silmadele alles vanemast peast?"

"Ma nägin seal ühte pilvikut!"

"Emme, vaata, röövik!"
_______
*uhh, kuidas ma selle sõnaga võitlen! Aga autentsuse huvides ...


No comments:

Post a Comment