Wednesday, September 21, 2016

Tasakaal

Kuigi ühel päeval on lastekamba põhitegevuseks olnud peamiselt KRÄUN ja vanematel seeläbi peamiselt juustekatkumine, võib ikkagi tulla teine päev, mil elu on märkimisväärselt harmoonilisem.

Näiteks täna oli hetk, kui ahjud küdesid, Lillebror meisterdas, Unistaja kirjutas kirjandit "Minu suvi" (me jäime jah kuidagi hilja peale selle asjaga), Jõugu Juht abistas Meest ja Mees konstrueeris mingit riiulit, mida ma tema otsuse kohaselt kööki vajan (aitäh küll, kindlasti ma leian asju, mida sinna panna), kassid tegid kassiasju ja mina küpsetasin porgandipirukat. Kõik oli rahulik, keegi ei olnud kellelgi jalus, keegi ei elanud kellelgi seljas ...

Ma pean seda meeles pidama järgmise KRÄUN-päeva puhuks.

Ah et tulemused? Lillebroril on nüüd papagoiparv, kirjand kukkus üpris adekvaatne välja, pirukas sai maitsev ja riiulijupid on valmis saetud. Ja oligi rahulik ja ilma erilise kräunuta õhtuni välja. Tänulik.

No comments:

Post a Comment