CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 14, 2016

Merisigade eraelust

Lillebror käib huviringides. Mõnikord tuleb ta sealt koju mingi meisterdusega, mõnikord millegi teatud määral elusaga. Õnneks oli raagritsikas ainult kujutletavalt elus, aga koos potiga koju toodud tundmatu taime lehe ta kastis vist üle. Ühtlasi tuuakse koju suuremal hulgal infot Loodusmaja asukate käekäigu kohta. Selle nädala teema paistavad olevat merisead.

"Ma tahaksin täna palvetada, et see meriseaema, noh, kellel on pojad kõhus, et see poegade tulemine tal lihtne oleks."

Ahah, võtame teadmiseks. Ma küll ei tea, et me oleksime varem palvetanud merisea sünnituse eest, aga nojah, ema on ema ja sünnitamine on sünnitamine. Isegi kui olla merisiga.

Üks teine meriseaema on ilmselt juba pojad toonud. Igatahes saabus Lillebror eile koju, kampsunis auk otse keset kõhtu. "Eee mul oli meriseapoeg süles, ma ei tea, kas poiss või tüdruk, ja tema oma küüntega tõmbas." Väga ilus triibuline kampsun oli, Benettoni ühendatud värvide firmalt. Eks ma pean siis natuke kunstnõeluma.

Vähemalt on meil siiani õnnestunud Lillebrori notsikuvõtmise plaan nurja ajada ähvardusega, et me siis teeme ühe Peruu rahvustoitude õhtu. Mitte et nad armsad ei oleks (ärge seda Lillebrorile rääkige!), aga meile esialgu piisab kolmest täis- ja ühest poole kohaga kassist, kurgedest posti otsas ja pääsukestest räästas, läbijooksuoravast rääkimata.

1 comments:

Post a Comment