CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 7, 2016

Külm

Kõik ahjud on köetud. Pliidi peal tegin süüa, nii et see andis ka vahepeal sooja. Küpsetasin saia, nii et praeahi andis kah sooja. Villased sokid on jalas. Villane kampsun on seljas - loomulikult otse ihu vastas, ei mingit puuvilla selle ilmaga!

Endiselt on mul kole külm.

Lastel ei ole külm. Mehel ei ole külm. Kassidel ka ei ole külm ... Must Mimi sirutas enne ahju otsas varbaid. Eile tabasin ta magamast vannitoa ahju kolde kohal (ahi on väga erikujuline), varbad vastu esimest ja seega kõige kuumemat lõõri.

Minul kahjuks ahju otsa ei õnnestu minna, ma nagu hästi ei mahu. Ma ei tea, kes talve leiutas, aga neil päevil saan ma sooja ainult autos, kui soojendus on põhja keeratud, ja voodis kahe teki all. Tööl on külm, poes on külm, vanematekodus on külm, kirikus on ka peaaegu et külm. Räägitakse, et talv tuleb pikk ja külm. Mina ei mängi!

0 comments:

Post a Comment