CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 28, 2016

Peamine probleem on peas

Üks anonüümseks jäämist vääriv inmene on viimasel ajal võtnud kombeks mulle helistada. Hommikul kell pool üheksa ja hiljem ... üsna mittepakiliste asjade pärast. Sõltumatult on ta saanud tuge kellegi teise poolt, kes eelmisel nädalal helistas mulle ka enne kella üheksat hommikul ja saatis sõnumi kell 7.19. PIIKS-PIIKS! Mina olen seni elanud teadmisega, et helistamine on viisakas üheksast üheksani, kui eelnevalt ei ole midagi muud kokku lepitud või ei ole tegu teadaolevalt varakult tööd alustavate ja reibaste hommikuinimestega. Õhtul üheksast hommikul üheksani ... ei ole viisakas. Pealegi olen ma vasakule ja paremale seletanud, et olen sünnist saadik õhtuinimene ja hommikuti ei ole minust palju kasu.

Nojah. Ju neil on siis omad põhjused, miks nad mind koduvanavallatul kellaajal (koduõppepered ei tööta kooli tunniplaani järgi ja üldse mitte samadel kellaaegadel!) nii vajalikuks peavad. Mina küll ei tunne, et nendest varastest kõnedest ioleks midagi paremaks läinud. Halvemaks küll.

Täna hommikul ärkasin hilisõhtuse teetassi tagajärjel kell 6, mis on, vabandage, sügav öö. Tagasi voodis ei tulnud enam uni, sest lesisin ja kartsin väga, et äkki äratab mind jälle mõni moosekant enne, kui ma ise olen kavatsenud üles tõusta. Pealoogia, ütles selle kohta vanaema Weatherwax. Ärkvelolekut toetas ka tugev valu parempoolses põskkoopas, sest eile oli Lõunakeskuse juures tuul ...

Õnneks läks valu mõne aja pärast üle ja pea mõtlev osa õnnestus ka maha rahustada, sain veel natuke magada. Ikkagi on selge, et see pea ei ole suurem asi, võiks välja vahetada. Uus eksemplar võiks olla natuke muretuma meele ja palju tuimemate põskkoobastega.

***
Kredexi daam käis ära. Jäi viisakalt väravasse seisma ja küsis telefonis, milline siin see elumaja on - meil on jah kari kõrvalhooneid, millest enamik on puhas õnnetus, aga nende laialilammutamine oleks ka ülearu keeruline. Toas vaatas ringi, tuvastas veekahjustused, märkis, et milline tore kolmekorruseline voodi lastetoas, jutustas, et paljudel ülevaatamist vajavatel peredel on kõik kodus oma kätega tehtud ja et katusetoetused pidavat alati olema prioriteet. Ütles veel, et ta oli väljast jah näinud, et päris kehvas seisus katus ... "Väljast" tähendas maja esikülge, mis on väga heas seisundis, kui tagaküljega võrrelda. Siis nad läksid koos Mehega pööningule ja daam pildistas läbi aukude taevast. Korduvalt. Jaanuari lõpuks on otsus teada ja kui öeldakse ei, tuleb otsekohe uus taotlus teha (kuimeennemingitrahapadaeileia).

0 comments:

Post a Comment