CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 12, 2016

Ei taha ja ei tee!

Ma olen täna:
  • kohvi keetnud
  • kamandanud
  • Interneti läbi lugenud
  • koduõpetanud
  • mõned vaibad viimistlenud
  • natuke kudunud
  • likvideerinud ummistuse vannitoa valamus (see Torusiil on ikka üks hea asi)
  • Vallas haldusreformi kohta arvamas käinud
  • kuuseehete kasti laste kätte andnud
  • portsu sidrunikreemi teinud.
Veel kavatsen lõigata kilo vaibamaterjali ja taaskududa mõned sokid. Ja kujutage ette, ma olen nii võimatult laisk, et arvan, et sellest piisabki täna. Suppi ei keeda, söödagu sidrunikreemi, saia ja Vanaema keldrist pärinevaid õunu. Saksa sõprade jaoks mõeldud linaseid padjapüüre valmis ei õmble - niiehknii ei jõua need enam jõulueelse postiga kohale. Ei küpseta. Ei tee vannitoa ahju tuld, las teeb mõni poisslaps. Ei ehi kuuske, selle jaoks on siin majas lapsed. Kui tahan - kui - pakin õhtul salaja ära laste jõulukingitused. Kui ei taha, siis ei tee kah. Vaat nii laisk olen. Lõunasöögi ja kuusetoomisega tegelesid niiehknii mehed. :)

Laisk-olemisele on muidugi vabandus ... põskkoopapõletik, pea valutab järjekindlalt. Tegelikult on minu põhimõte, et igasugused valud on selleks, et neid ignoreerida, aga saate aru, mul läheb viies päev ... Ma lähen võtan ühe aspiriini.

0 comments:

Post a Comment