CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 1, 2017

Ei tee üldse aprillinalja, aga on aprill

Mulle aprillinaljad ei meeldi. Eriti sellepärast, et ma ei oska ega viitsi neid ära tunda. Lastele muidugi mingit nalja teha võiks, näiteks, et söögiks pakutakse spagette tomatikastmega, aga on hoopis spagetijäätis maasikamoosiga*. Spagetijäätise tegemiseks oleks muidugi eraldi varustust vaja, küüslaugupressiga läheks natuke nagu aeglaselt.

No aga aprill on ja sellega tuleb midagi peale hakata. Märtsikuu eesmärkide täitmisega oleme haledalt läbi kukkunud, kangas on ikka pooleli, aiatöödega nadi seis ja oksahunnik kuuri ees on ka ainult natuke kahanenud. Õue ei saa ju kuidagi, kui muru kummikd ära sööb või tuul kõrvad peast viib. Ja toas on jällegi ... Sall. Ma olen pitsikudumisest kabuvaimustuses.Uuel kuul vast ikka läheb midagi plaanipäraselt.

Niisiis, aprillis ...

  • käivad lapsed kambakesi vähemalt kahel sünnipäeval;
  • käiakse koolis midagi vastamas;
  • pean mina pidama pühapäevakooli tundi - huu, mul pole õpetamise-andi!;
  • tehakse aiatöid;
  • saab kangas ikkagi maha kootud;
  • saab valmis Sall (piibelehemustriga ja alustan uut Salli, hagakirjaga;
  • ühtlasi saab ühele poole minu seekordne kooliskäimine;
  • ühtlasi valmistab Mees mulle haapsalu salli pingutamise raami;
  • saame võib-olla uue katuse, sest hinnapakkujad on viimase nädala aja jooksul meil muudkui sisse ja välja käinud, pakutud vahemik on 7000 kuni 17 000, kujutage ette.
  • võtame väga tõsiselt hüüdlauset "sööme sahvri tühjaks", sest minu kooliskäimise tagajärjel on meil bensiiniarve suurem kui tavaliselt ja võimalike katuseüllatuste jaoks tuleb kogudajakoguda ja söögi pealt saab minu meelest väga lihtsalt kokku hoida. Eks ma vast kirjutan ka, mida me siis sööme, kui me midagi ei söö. :)
  • loodetavasti saame aiast esimese redisesaagi - me arrrrmastame rediseid! - ja kes teab, äkki antakse hapuoblikasuppi ka. Ma nõgeste ja naatidega ei oska köögis midagi peale hakata, aga hapuoblikasupi teeb mõnusaks just see asjaolu, et teda saab peamiselt ainult kevadel.
Külalisi me praegu ei kutsu, sest köögiseinaäärne vajab suuremat remonti ja seega elame natuke aega kapitaalremondiseisus. Küll me hakkama saame, pliit keedab ja küpsetab ebatavalisest asukohast hoolimata, vett võtame ja kartuleid peseme vannitoas (nõusid peseb masin ikka, aga köögivalamu on hetkel kutu), ainult et see kapitagune seinaäär on päris kole ega sünni kellelegi näidata. No aga ühel päeval saab jälle korda, selles pole kahtlust.

________
*muide, selline nali põhjustaks Lillebrori poolt valju KRÄUNu, sest talle meeldivad spagetid rohkem kui ükskõik milline jäätis. See laps on imelik.

0 comments:

Post a Comment