CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 16, 2017

Mmmehed!

Täitsa õudne. Suured ja väikesed. Elu on nagu meeste ühikas, kõikjal on sokid, x+n sõidukit ja jututeemadeks on peamiselt arvutid ja actiontegelased.

No vahepeal saab nalja ka, aga ...

Õhtuseks filmiks vaadati "Guardians of the Galaxy". Superkangelased, iiiuuu. Kõik viis vahtisid, silmad pungis, teleka ees. Mina ja kassid tukkusime niisama.
Laenulaps, see kergesti hooldatav, kes oli filmi varem näinud, seletas: "See on see Stroika, teate, venelased lasid üles ..."
Mees: "Venelased lasid üles Laika."
Laenulaps: "Aa, Stroika oli siis see ausammas."
Mees: "Ausammas oli Russalka."
Laenulaps, täielikus segaduses: "Aga mis see Stroika siis oli?"
Mina juba natuke lõbustatult: "Stroika on äkki ehitus, vene keeles tähendab stroiits ehitama, aga perestroika oli Gorbatšovi-aegne poliitikasuund ... see oli umbes samal ajal, kui mina sinuvanune olin."
Laenulaps oli mõnda aega järelemõtlikult vakka.

***
Lugesin Mehele Tavainimese blogist täiesti mõistetamatut programmeerimisülesannet. Ise ei saanud midagi aru, mida ette lugesin, mis maatriks ja värk ... Mees kehitas õlgu: "Lihtne!" Ja seda ütleb inimene, kes keeldub kategooriliselt programmeerijaks ümber õppimast. Mis asjaga need profiprogrammeerijad tegelevad, mina aru ei saa, kui ma sellest Mehe (haridus: puhas matemaatika ja statistika, pluss pedagoogika ja näpuotsaga majandust) meelest lihtsastki asjast tuhkagi ei mõista ... (ja ma sain kunagi Linna matemaatikaolümpiaadil esimese koha, nii et mingi loogiline mõtlemine oli lapsepõlves olemas)

Ja igasuguseid tehnikavidinaid, millest mina üldse aru ei saa, klõpsivad nad kõik rõõmsalt kokku ja lahku ja mulle tundus, et poisid said Meest elektritöödes assisteerides asjast paremini aru kui mina kõigi 16 aasta peale kokku ...

Ma lähen nüüd ilu-und magama, sest meeste ühikas elades tundub olevat ainult kaks võimalust: go with the flow (tänan, ei) või olla printsess väga naiselik kuninganna. Vähemalt ei ole ma ammu pidanud ise avama ühtki moosipurki.

***
Ärge nüüd päris kõike päris tõsiselt ka võtke ...

0 comments:

Post a Comment