Wednesday, April 26, 2017

Väsinud

Ülehomme saab läbi ilukudumise-kursus, mis on tore, aga ... Olustvere asub Olustveres.
Umbes viie nädala pärast saab läbi ametlik koduõppeaasta.
Loodetavasti varem saab läbi pikaksveninud kevadtalv.
Loodetavasti varem saab läbi ka see kangas, mis ei taha ega taha edeneda.
Augustis (kahjuks mitte mais, nagu mina lootsin, aga mis see kolm kuud enam ...) saab läbi meie ehituslaenu tagasimaksmine.
Vast enne oktoobrit saab läbi meie katusesaaga. Ehitusmees on välja valitud, aga ta on praegu kuskil teises maakonnas tööl.
Ühel päeval saab läbi puberteet. Täna ütlesin JJ-le, et tal pole tegelikult kohustust teismelisena käituda, tohib olla tore edasi ja areneda lugupidamisevääriline mees olemise poole täitsa ilma piiride katsetamiseta. Tegelikult ta ongi tore, aga ...
Loodetavasti kõigist neist asjadest kõige varem saab läbi ka see tüütu viirus, mis minu kurgu kandis vindub ja ähvardab hääletuse tekitada.

Mõnel päeval tundub, et kogu elu on üks lõputu ootamine, et see või teine asi ometi mööda saaks ... ja tegelikult tuleks ju olla õnnelik siin ja praegu.

Ja tegelikult ... ma ju olen. Ainult et tundub, nagu selle või teise möödasaamise puhul oleksin ma veeeel õnnelikum (Mis teil siin Muhumaal veeeeel head on?). Sellest on kindlasti terve hulk luuletusi, kuidas aetakse taga mingit hüpoteetilist õnne ...

Lapsed magavad. Mul on väike must kass. Tänu Mehe osavatele kätele jookseb mulle jälle vesi otse kööki (ja Mees on märgatavalt osavam kui Melker Melkerson). Mul on voodis imesoe ja väga raske lambatekk. Ja kuna ma otsustasin mitte olla pugeja ja mitte reedeks ka teist salli valmis saada, on mul täielik õigus sinna teki alla minna. eadööd.

No comments:

Post a Comment