Wednesday, October 11, 2017

Sünge mõte

Ma ei tea, kas seda teeb väljas valitsev oktoober või midagi muud, aga kohe kuidagi ei ole midagi head teile kirjutada. Juhtus hoopis muu. See isegi ei ole õelutsemine ega iroonia, vaid väga õnnetu fakti nentimine.

Arvatavasti Kõige Rumalam Inimene*, kes kunagi kõrghariduse on saanud -, vähemalt neist, keda mina tean - kommenteeris täna sotsiaalmeedias üht mullegi südamelähedast teemat. Kommenteeris poliitkorrektsel elame-kõik-virtuaalse-pilvekese-peal-tõe-väljaütlejad-on-pahad-pahad targutamise viisil. Õnnetuseks on Kõige Rumalam Inimene lisaks oma tähelepanuväärsele rumalusele ka tähelepanuväärselt ilus ja oskab ennast tähelepanuväärselt hästi müüa. Need viimased - ainsad positiivsed, kui soovite brutaalset ausust - omadused on andnud talle sooja koha kuskil kõrgel koos võimalusega oma poliitkorrektsuse taha varjatud rumalust hoolega laotada. See inimene kandideerib oma kodukandi omavalitsusse (tähendab, ärge valige väga ilusat naist, kui te ei tea, kus ta oma aju hoiab!) ja ma on põhjust arvata, et sihib kõrgemasse poliitikasse ka. Otsustasin paluda talle meeleparandust ja kolmikuid, sest see äkki peataks tema tähelennu, ma usun, et ta oleks päris tavaline ema, mitte midagi jubedat. Vaadake, suur rumalus iseenesest ei ole probleem, aga rumalus kombineeritud oskusliku edasipürgimise ja auahnusega on lausa ohtlik.

Ah et mis sellest kommentaarist sai? Noh, see suurendas minu soovi kuhugi palmi alla emigreeruda - vaadake aknast välja, võeh - ja ma pidin päris kaua alla suruma soovi öelda talle samas kommentaariumis, et inimene, sa oled juba suur tüdruk ja peaksid teadma, kuidas asjad tegelikult on, lõpeta rumaluste rääkimine. Kole kiusatus oli, aga ega see teda meeleparandusele ei tooks, mina olen nimelt - kuna ma ei pea oluliseks kutsimutsit ega karrrrjäärrri - teisejärguline inimene, minu eriala haridust peaksid jagama kutsekoolid (ütles Kõige Rumalam Inimene mulle kunagi isiklikult) ja üldse. Aga meeleparandust ja kolmikuid ma palvetan talle ikkagi!

***
K saab nüüd taas öelda, et sotsiaalmeediast eemalpüsimine on hea mõte - jah, andke MSN tagasi ja ma kolin sõpradega kontaktis püsimise sinna üle, FB-s jätan alles ainult kassipildid ja muu taolise.


________
*vabandage, aga ta on aastate jooksul näidanud, et on täiesti õppimisvõimetu. Kui asi just kutsimutsi kottidesse ei puutu.

7 comments:

  1. MSNi asendab väga edukalt Skype ja kassipilte päris kassid, aga tegelikult tulin ütlema, et muie, mis mu suule tekkis, kui ma lugesin "meeleparandust ja kolmikuid", oli nii suur, et ähvardas pea pooleks murda.

    ReplyDelete
  2. FB kaudu tuleb mulle koju sadu kasse, ma ei jaksaks nii paljusid kasse päriselus hallata. :)

    Kolmikute sünnitamine tundub olevat piisavalt vägev ja vääramatu karjääripidur, pealegi põhjustab suures koguses isiklikku õnnelikkust - ja õnnelik olemine kulub ära igaühele.

    ReplyDelete
  3. Kas mitte sõbrad psühholoogid ei õpeta, et inimest häirib teise juures kõige enam ikka see, mis ...
    Rohkem "meeleparandust ja kolmikuid" meile kõigile ;)!

    ReplyDelete
  4. Hm, et ma olen Sinu arvates tähelepanuväärselt ambitsioonikas ja ülearu poliitkorrektne? ;)

    ReplyDelete
  5. Mina olen kah ühele ametialaselt mõjukale inimesele, kellega ma mõned korrad sunnitult, kuid vääramatult kokku puutusin, kolmikuid soovinud! (Soovis polnud piisavalt väge, nähtavasti, sündis üksainuke.)

    ReplyDelete
  6. Kas see ainuke vähemalt pidurdas mõjukust?

    ReplyDelete
  7. Rumalust (palun vabandust!) mitte, kuid aktiivsust vist teatud määral küll.

    ReplyDelete