Wednesday, November 1, 2017

Tere, november

Novembris on tavaliselt pime ja see ei ole hea. Teisest küljest võttes on november rahulik uimane kuu, kus pole mingeid pidustusi ega oluliselt üritusi. See on hea. Isadepäev siiski on, aga seda me kuigi suurelt ei tähista.

Selle aasta novembri olemuse määrab kindlasti kuu lõpus saabuv uus trimester, mille puhul liitub kooliga ka Unistaja. Esialgu ajutiselt, aga eks me aasta lõpus teeme kokkuvõtteid ja vaatame, mis täpselt edasi saab.

Veel juhtub, et Lillebror käib koolis vastamas.

Kuni lund ei ole (minevanädalane sulas ära, nii tore!), teeme välitöid.

Saadame paar pakki siia ja sinna.

Tänahommikuse tunde järgi peaksin mina ära otsustama oma hambaarsti isiku* ja teda külastama. Ei midagi hirmsat, tänan küsimast, aga ühe plommi kohal on kuidagi avaram kui peaks ja plommimaitset viskas ka, küllap murdus ära nurk või midagi sellist - aga mulle ei sobi laguneva plommiga pikalt elada.

Saame elutoa põrandale uue helesinise vaiba.

Valmib kaks salli, see nördimust tekitanud piibeleheline ja nahkhiir loodetavasti ka.

Kui Mees jaksab, siis teeme ka sisetöid, näiteks teisel korrusel.

Võimalik, et näeme JJ trimestritunnistust. On põhjust loota, et see tuleb heade hinnetega.

JJ käib teatris, kui ma õigesti mäletan. Perega koos võiksime ka kuskil käia, aga teatris ei tundu midagi mõistlikku olevat. Tuleb uurida, mida teater ja kino pakuvad.

Maksame ära viimase jupi katuseüllatuse-võlast. Ostame jõulukingitusi.

Kuna ilm on kü-hü-hülm, kütame hoolega. Ma lähen panen nüüd ahjul siibri kinni.

_________
*ma pole endiselt otsustanud, kelle juurde konsulteerima minna. Ega need hambad igapäevaelus palju ei häiri ka, kui see probleemne (juureravi ja väljatõmbamine mõlemad võivad ärritada kolmiknärvi ja sellega ma ei ole nõus iial riskima, nii et ka arsti poole pöördudes kavatsen - vajadusel - jalgu trampides nõuda mingit alternatiivset lahendust.) korraks häirib, siis ma annan talle ühe ibuprofeeni ja siis on kuu aega jälle rahulik.

No comments:

Post a Comment