Saturday, February 17, 2018

Meeleparandust ja kolmikuid!

Mööda Internetti ringi kolades sain teada... et Eestis on vähemalt kaks naist, kes erakordselt edukalt mitte midagi ei oska. Ühest ma kirjutasin siin - tol hetkel ma ei teadnud veel, mida kõike ta veel teeb... Teisest on arvatavasti paljud teist kuulnud, täpsustamine pole vajalik, aga ka tema on väga, väga rumal ja teeb oikuipalju erinevaid asju. Probleem on selles, et edukalt mitte millegi oskamine võib endaga lõpuks kaasa tuua väga, väga palju jama, sageli neile, kes üldse mitte milleski süüdi ei ole - näiteks lihtkodanikele, kes ei üritagi kusagil edukas, kuulus või märgatud olla. Huvitav, millisesse džunglisse emigreerumine oleks mõttekas?

Huvitav fakt on, et mõlemad naisterahvad kannavad sama eesnime. Soovin neile mõlemale meeleparandust ja kolmikuid!

***
Ärge pange tähele, mul on vebruariit kallal. Tegelikult ei peaks vebruariidiga üldse igasuguseid uudiseid ja foorumeid lugema, vebruariidi ajal vaadatakse netist kassipilte! Aga kas ma seltskonnas, kus esimest naisterahvast halva sõnaga mäletatakse, tema uutest horisontidest räägin või mitte, seda ma veel pean mõtlema. Huvitav oleks teada küll, mitu inimest kohvi kurku tõmbab. Õnneks ei teki sellist rääkimishetke igapäevaselt ja sobivat hetke isegi mitte igakuiselt, küllap läheb sobivaks hetkeks meelest ära. Vebruariit saab ju ainult 11 päeva veel kesta, vaevalt ma selle aja sees seltskonda ja olukorda satungi.

No comments:

Post a Comment