Sunday, July 1, 2018

Melanhoolselt

Viimastel kuudel olen hakanud sündmustest mõtlema mitte selle järgi, millal nad juhtuvad, vaid selle järgi, millal nad möödas on. 48 tunni pärast oleme Mehega (PLNi kohaselt) lastevabalt kahekesi. Nädala pärast on hansalaat läbi ja poola naisterahvas külas - äkki ta ei olegi peast nii vegan, nagu kirjade põhjal tundus? 9 nädala pärast on peetud Suur Suvelõpupidu, tuntud ka kui Unistaja Sünnipäev. Moosid keedetud ja seened purgis. Ma loodan. Ja 10 nädala pärast on ka sügisene laat läbi.

Mõne asja puhul on sedasorti mõtlemisest abi. Nende puhul, mille toimumisaeg on PLNi kohaselt ette teada. No ja siis on need asjad, mille toimumisajast ei tea me mitte midagi, aga mis tulevad ilmselt sama vääramatult.

Ma ei tea, millal on meil möödas järgmised matused, aga Vanaisa olevat neljapäeval poest tulles kodutee peal kippunud ära nõrkema. Ühtegi head lahendust ei ole, Vanaisa kuhugi kolimine tapaks ta mõnevõrra kiiremini kui koduselamine, kellegi Vanaisa ja Vanaema juurde sissekolimine… pole kedagi kolida, me ei mahu viiekesi sinna teise korruse kahekümne ruutmeetri peale ja JJ on liiga laps veel, et teda meie juurest ära anda. Katsume nad praegu veel ära toetada. Kuni saab.

Ma ei tea, millal on meil möödas selleks suveks planeeritud reis. Alguskuupäeva kah ei tea, sest kõigepealt peab mööda saama autoparandus, mis võtaks piisavalt palju aega, et mitte kuidagi ei taha sobituda kõigi laagrite, laatade ja muu pudipadiga, nii meie kui autoparandaja elus. No aga kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab.

Millal saab mööda remont kudukambris/Jõugu Juhi toas, kas muidugi ei tea. Siis, kui. Loodame, et sügiseks, aga JJ meelest on sügis augusti keskel, minu meelest oktoobris. Esimene puberteedihoog teemal "Ma ei tahagi mingit tuba, kui see asi nii kaua aega võtab!" on juba üle käinud. Noh, me püüame laste laagrisoleku ajal vähemalt krohvima hakata või midagi, et muutused selgelt arusaadavad oleksid.

Tänane külm päev saab õnneks üsna kohe mööda. Homseks lubati soojemat ilma. Mina olen poolt. Ja iseenesest saab iga päeva möödasaamist kiirendada voodisseminekuga… Eadööd. Täna lähen kolme teki alla ja püüan mitte muretseda, sest igale päevale saab küllalt oma vaevast.

No comments:

Post a Comment