Friday, April 26, 2019

Ma isegi ei nõua ülestunnistust

See õel ja pahatahtlik inimene, kes lisas sessinatse blogi Blog.tr.ee lehele, võtku see sealt nüüd otsekohe palun maha ka, igaveseks. Minu käest ei küsitud ja nii EI TOHI! Mul käib siin niigi küllalt trolle ja muid tegelasi, tänan väga.

Oleks võinud vähemalt ennast tutvustada ja küsida, kas mulle see meeldib. Kellegi konkreetse isiku blogilistis olla meeldib, aitäh. Mujal mitte.

Lisaja omaette nurgas häbenema ei pea, aga paluks edaspidi sellist asja mitte korraldada.


8 comments:

  1. Ma kahtlustan, et sealt blog.tr-st ei saa enam midagi maha võtta, mis seal on :( Mu teada ei halda seda lehekülge enam keegi ja see lihtsalt on olemas.

    ReplyDelete
  2. Urr, muud selle kohta öelda ei ole. Keegi vist siiski sai maha… Aga see võis ammu olla.

    ReplyDelete
  3. Mina kunagi sain maha, aga olin vist ise kasutaja, seepärast.

    ReplyDelete
  4. Ma olen aastaid seda üritanud. Nii kui märkan, et selle kaudu tuleb külastajaid, muudan postituse kinniseks. Muud ei oska teha. Korra kolisin blogi, see ka ei aidanud. Keegi ilmselt pani uue blogi üles. Ka avalikud härdad palved oma blogis pole aidanud. (Mul samamoodi - kellegi blogilist, palun väga, blog.tr.ee-s ninni- ja nännijagamsiblogide vahel - tänan, ei.)

    ReplyDelete
  5. Tjah, siin on võimalik muuta kinniseks kogu kupatus ja jagada lugemisõigust vaid valitutele - aga ma olen edev inimene ja tahan hea meelega maailmale jagada retsepte, linke ja juttu, et koduõppel olnud lastest saavad ka täitsa normaalsed inimesed - või jama ära kannatada.
    Ninni-nänniblogid polegi kõige hullem, mida sealt leida võib, vasakus servas esineb aeg-ajalt pealkirju, mis algavad sõnadega "Vallatu jaapanlanna… (jätan ülejäänud lugeja rikutuse hooleks)" ja seal on üleval ka üks paariblogi, mille kõrvale ma mitte mingis kontekstis ei taha sattuda. Küllap tuleb hakata kirjutama igavat juttu, vähemalt hästi igava pealkirja ja igavate esimeste lausetega. :)

    ReplyDelete
  6. Teed ennast kasutajaks ja registreerid selle blogi omanikuna, siis pakub valik sulle nuppe, mis võimaldavad teha nii, et uusi blogipostitusi ei registreerita ja sel juhul ei satu su blogi enam sinna üles. Seal on mitu erinevat nuppu, ma ei mäleta, kas ka blogi nimekirjast kustutamise oma.

    ReplyDelete
  7. Lisan veel, et teine inimene saab su blogi ainult lisada, aga mitte maha võtta.

    ReplyDelete
  8. Aitäh! Teen siis ennast kasutajaks ja otsin, millist nuppu vajutada. Ma kujutasin ette, et leheküljel on mingi admin, kes saab lisada ja maha võtta ja kõike, aga äkki tõesti ei olegi.

    ReplyDelete