Tuesday, August 6, 2019

Igapäevablogimine 5

Esmaspäevast.

Lapsed.
Laenulaps on meil, teadmata ajaks. Võrreldes meie lastega on ta ikka üle mõistuse arukas ja rahulik noormees.
Õppisime Laenulapsega saksa keelt, tal olevat lüngad. Kui ma tema saksa keele õpikut nägin, siis ma enam ei imesta… terve see õpik on ise üks lünk. No nii algeline, et hirmus kohe. (on kolm aastat õppinud)

Kirikus.
Toimus aruteluõhtu lastetöö teemal. Mees läks, sest ta on juhatuses, ja mina läksin, et nii igaks juhuks… kui seal peaks olema keegi, kelle nime ei tohi nimetada (ei ole muide koguduse liige, aga korraldab keerulisi olukordi), et siis ma ütlen, mis ma sellest asjast arvan. Ei olnud. Oli hoopis natuke üllatav kooslus kenasid inimesi, kes said oma seisukohti jagada ja iseenesest oli päris huvitav.

Kudu.
Sain valmis kevadeöökirjalise salli keskosa. On täitsa võimalik, et see sall tuleb meiega Vanamõisa laadale kaasa.
Kangakudu edeneb ka, eile oranžikirju vaip lõpuni ja kõrbekassivärvi vaip natuke. Täna koon edasi.


No comments:

Post a Comment