Tuesday, October 15, 2019

Prantsuse poisikesed. Võrdlev analüüs.

Lühidalt: Jumal tänatud, et meil neid praegu kaks on!

Pikemalt.
Välimus. Tom ja Alexandre sobituvad minu meelest Lõuna-Prantsusmaale küll. Pisikesed, tumedad. Gabriel on sisserännanu või midagi - pikk, peenike, hele. Ma olen muidugi ka mingit Maroko päritolu helepunapäist pikka peenikest prantslast kohanud, ega need rassilised erinevused ikka nii selgelt riigi- ja maakonnapiire mööda ei käi, aga seekord on vist kõik ülejäänud poisid tumedad ja pisikesed… ja meie saime selle eristuva.
Kombed. Tom oli kolmest kõige viisakam ja ontlikum. Eks sellepärast ka, et oli üksi puruvõõras paigas. Gabriel püüab paipoiss olla, aitab lauda koristada ja teeb hommikuti tõustes voodi ilusti ära. Alexandre on lihtsalt laps võõras kohas. Väga üleni laps. Las ta olla.
Keel. Ma enam ei arva, et Tom oli inglise keeles võimetu. Gabrielilt olen paar korda kuulnud "Thank you", Alexandre on täitsa vait. Tom vähemalt püüdis mingeid lauseid moodustada. Google Translate on ikka sihuke õnnistus, et... Aga meie poiste inglise keelest nad saavad ikkagi midagi aru, muidugi, neil on ka vähem aktsenti kui minul.
Toitmine. Tomile me ei julgenud üldse mitte midagi põnevamat süüa anda. Praegused on proovinud kama, kohukest ja kalja. Kõrvitsakooki ja kaeraküpsist ka. Söövad tõesti kõike. Lollikindel söök on muidugi lihapallid ja hommikuti Nutella.
Ühistegevused. Siin on kaalukauss jällegi kahe olemasoleva poolel. Tom ei tulnud meie lastega kaasa ei laua- ega arvutimängus. Viimased päevad on umbes nagu lõputult mängitud Unot ja mingeid lauamänge ka, tegeletud käesurumisega (Legolas võitis), tõmmatud ukse vahel lõuga (Gabriel ei saanud, sest oli liiga pikk) ja maadeldud. Viimasele olukorrale sattusin ma peale, väga naljakas oli. Eks ma olen sedasorti asjadega oma poiste puhul harjunud ka.

Kokkuvõtteks - mul on hea meel, et nad on 12 tunni pärast tagasi koduteel, aga ma olen ikka väga tänulik, et neid on korraga kaks. Tuleval aastal me (PLNi kohaselt) vahetuslapsi ei võta, kaheksa tükki ühe aastaga sai nagu palju. Ja eks me näeme, mis lauluga Legolas ja Jõugu Juht nende juurest vastukülaskäigult tulevad, see peaks PLNi kohaselt juhtuma märtsis.

Sellegipoolest võtke vahetuslapsi, kui teil see võimalik peaks olema. Huvitav on.

Teemaväliselt: Millie mängib praegu elutoa põrandal fidget spinneriga. Isegi mõttetutest moemänguasjadest võib kasu olla.

No comments:

Post a Comment