Saturday, December 14, 2019

Oeh

Kõigepealt panin kastrulisse vee*. Siis kühveldasin kohe pudruhelbed peale. Jäin mõtlikult vaatama - midagi läks vist valesti? (ma olen 15 aastat või umbes nii putru keetnud, aga see on küll esimene kord, kui ma unustan, et kõigepealt tuleb vesi keema lasta…)

Siis vajutasin veekeetmiskannu töölepanemiseks avamisnuppu, mitte sisselülitamisnuppu. Avamisnupp ilmselt avas kaane ja ma ei märganud seda. Presskannu vett kallates põhjustasin väikese uputuse… eks see tööpind vajaski puhastamist ja keev vesi tapab ilmselt ka õige mitut sorti baktereid, kui neid seal peaks olema.

Ja siis… kallasin kohvi lonksates üsna suure portsu kohvist endale pudrukaussi.

Ma peaks vist ülejäänud päeva vabaks võtma.



_______
*piimaga keedetud nisuhelbepuder on minu meelest limane, ei meeldi.

No comments:

Post a Comment