Tuesday, December 29, 2015

Aastakokkuvõte

Kõik muudkui võtavad kokku. Ma siis ka.

Juuksed lühemad või pikemad?
Muutusteta. Aga sain aru, miks vanasti palavikuhaigetel pead paljaks aeti - neid isetekkelisi rastapatse, mis pikast voodisvedelemisest pähe olid siginenud, oli päris hirmus lahti kammida.

Lühinägelikum või kaugelenägelikum? (kas seda viimast sõna eesti keeles on?)
Varsti on uusi prille vaja.

Rohkem või vähem raha kulutanud?
Vähem, ma usun.

Kõige jaburam plaan?
Meil on kõik plaanid jaburad.

Kõige ohtlikum ettevõtmine?
Ei tea.

Kõige kallim ost?
Sel aastal oleme teinud üsna tagasihoidlikke oste. Ilmselt piljardilaud, mida ei teinud kalliks mitte ostuhind, vaid äratoomine. 

Kõige maitsvam toit?
Ee. Ma teengi maitsvat toitu. Metsmaasikamoos koduse kukliga?

Kõige muljetavaldavam raamat?
Ma ei ütleks, et see raamat oleks mingi eriti elumuutva mulje jätnud, aga hea lugemine oli küll. Muud pole meeles, ju siis ei olnud muljeid.

Kõige haaravam film?
"Supilinna salaselts".

Parim kontsert?
Sel aastal me jällegi ei käinud kontsertidel.


Parim teaterietendus?
Kindlasti "Rats" Hamelnis. Paras lühike, ilusa muusikaga ja lustlik.



Kõige rohkem aega veedetud ...?
Mehe ja lastega, loomulikult.

Kõige ilusam on olnud ...?
Ikka Mehe ja laste seltsis.

Läbiv tunne seoses 2015. aastaga?
Ebamäärasus.

2015. aastal esimest korda tehtud?
Kolme lapsega lennukis.

2015. aastal pärast pikemat vaheaega taas tehtud?
Üldse lennukiga lennatud.

3 asja, mis oleks võinud juhtumata jääda?
Teate, mul ei tule praegu ühtegi piisavalt hirmsat sündmust pähe.

Tähtsaim asi, milles ma kedagi veenda tahtsin?
Kuigi tundub, et ei toimi, on kõik siiski Jumala käes. :)

Kõige ilusam kingitus, mis ma kellelegi tegin?
Viimaste päevade sündmusi arvestades pesurest Vanaemale. Tegelikult vast ikka armastus.

Kõige ilusam kingitus, mis mulle tehti?
Armastus.

Kõige ilusam lause, mis mulle öeldi?
Mh, oleks pidanud aasta algusest peale muudkui kirja panema. Ausõna, ei tea. Õnnistussoov arvatavasti.

Kõige ilusam lause, mis mina kellelegi öelnud olen?
Tean veel vähem.

2015 ühe sõnaga:
huvitav

Aasta foto
See, Lillebror kohtub sõbraliku pinguga Wuppertali loomaaias:
Või see, noormehed testivad Läänemere soojust rannas Usedomi saarel:
Valige ise, mina ei oska.

2 comments:

  1. 3 asja mis oleks võinud olemata jääda...ma sinu asemel oleks selle hullu haiguse küll ära jätnud mille tagajärgi sa veel praegugi kergelt tunned.

    '2014 ühe sõnaga'...sa vist pidasid ikka silmas 2015 aastat. Võimalik muidugi ka et aasta 2014 oli teie pere jaoks huvitav :)

    Reisiderohket ja stressi ning haiguste vaba uut aastat kogu teie toredale perele. Ning loomulikult sama tihedat blogimist ka uuel aastal!

    ReplyDelete
  2. Aitäh, et tähelepanud juhtisid, parandasin vea ära.

    Võrreldes 2014. aastaga, mille esimeses pooles tuli üks Mürts teise järel, on minu haigus - jah, aih, natuke valutab pea ikka veel - päris kerge asi ja ei tulnud kirjutamise hetkel üldse meeldegi. Muidugi, üldse ilma haigusteta oleks oluliselt toredam.

    ReplyDelete