Sunday, May 15, 2016

Oeh (kuhu küll kõik püksid jäid)

Täna hommikul inspekteerisin Unistaja viimaseid pikki pükse ja tegin talle kohustuseks ruttu kasvada. Või loota, et suvi tuleb hästi soe ja on võimalik elada ka ainult lühikeste pükstega.

Nimelt ei ole suurus 134 poistepükse saada! Vähemalt mitte selliseid, millega võiks lapse inimeste hulka lasta* ja mis sealjuures ka hingehinda ei maksaks. Väikeste poiste püksimudelid lõpevad ära suurusega 128, suurte poiste omad algavad 140-st. Vahepeal on vaakum. Jõugu Juht on meil see pikakoivalisem, tema sai selle suuruse kuidagi mingite hädaabi-pükste ja kukekate 128-te abil üle hüpatud, aga Unistaja on juba aasta aega suurus 134 ja ma enam ei jaksa teha detektiivitööd, millal ja kust poest tabada see üks ja ainus paar 134 suuruses pükse ...

Reedel oli Unistajal veel kaks paari linnaskäimise-pükse, aga siis ta käis puutööringis ja spreivärviplekke ei võta valgetelt pükstelt välja ei valgendaja ega lakibensiin, pesupulbrist rääkimata. :S Loodame siis, et tuleb hea kuum suvi. Kunagi ammu lugesin kuskilt, et magusasöömine kasvatab sääre- ja käsivarreluid pikemaks - kommi süüa Unistajale meeldiks küll ja erinevalt pükstest on komme saada kõigis poodides.

________
*mingeid lehmaehmatusi on küll, nii selliseid, kuhu mitte-luukerest poisslaps läheb sisse ainult kingalusika abil, kui ka selliseid, mille lõige meenutab parimal juhul 1982. aasta dressipükse, aga lihtsalt tavalisi rahulikke teksa- või muidupükse ei ole.

9 comments:

  1. Ja ma olen siiamaani mõelnud, et viga minus, et ei leia poisile pükse :D Meil sama suurus käsil.

    ReplyDelete
  2. Ei, viga on püksitootjates. Ausalt.

    ReplyDelete
  3. Minumeelest on tootjad üldiselt poisslaste vanemate vastu. Mul hetkel pea 3-aastane 105 cm pikk poisslaps aga püksimured on aktuaalsed tema sünnist saadik. OK, päris algul olid sipukad igal pool sobiv riietus aga sealt edasi läks jamaks. Kui oli ees viisakam üritus siis tuli minna poodi lapsele riideid otsima. Lasteriiete poes oli väikestele tüdrukutele stangede kaupa seelikuid, kleite ja tuunikaid ning väikestele poistele valida kas ülikond või dressipüksid. Casual stiilis pükste või mitte dressipükste leidmine oli ja on paras otsimine. "Tore" teada, et need probleemid veel aastaid meid ees ootavad :D (tuleks teiseks lapseks tüdruk hankida, kui kleit väikseks jääb saab retuusid alla panna ja pole "kukeka" probleemi) :D

    ReplyDelete
  4. Veebipoed on ilmselt riskantsevõitu? Ja saatekulu on muidugi ka, nii et oleks mõtet, kui mõnekesi kampa võtta.

    Ma üht-teist muidu kaevasin välja küll:
    http://ee.sportsdirect.com/lee-cooper-straight-jeans-junior-boys-649154?colcode=64915490
    http://ee.sportsdirect.com/lee-cooper-cooper-belted-jean-junior-641149?colcode=64114992

    ReplyDelete
  5. Veebipoodidest ma ei julge üldse mitte midagi osta, tahaks ikka näha ja käega katsuda. Eriti kuna pärispoodides on müügil üpris palju riideid, mis tunduvad eemalt vaadates olevat normaalsest kangast ja katsudes osutuvad mingiks polüestriks või stretšiks. Noh, et eemalt teksa, lähedalt retuus või umbes nii.

    ReplyDelete
  6. Eks ta ole. Kuigi, kui vaadata kanga koostist (et kui on ikka kõvasti puuvilla), siis selle abil võiks ju retuuspükse vältida :)

    ReplyDelete
  7. Mine Next lehele ja vaata sealt nii pükste kui teksaste alt. Äkki jääb midagi silma mis sulle normaalsed tunduvad. Hinnad on minu arvates seal head kuigi ma ei tea mis hind eurodes teie juures (Eestis ja teie peres) hea on. Ma saaks neid poodi katsuma ja mõõtma minna (sa saada mulle lihtsalt nii ümbermõõdud kui sääre pikkused eelenevalt) ning sulle ka materjali kohta täpsemat arvustust anda.
    Vaata kindlasti UK lehelt ja mitte Eesti Next lehelt, sest mulle tundub, et eurodes on hinnad kallimad kui naeltes osta ja eurodesse ümber arvutades.
    Kui sa juhtud sealt leidma midagi sobivat siis saab vaadata kas tuleb odavam kui mina siit ostan ja sulle saadan või teil ise tellides. Üle 30 euro on tasuta, alla selle 3 eurot mis on tegelikult väga odav. Me maksame siin koju toomise eest 3.99 naela mis on üle 5 euro :) Poodi tellimine on tasuta nii, et sind aidates ei oleks mul mingeid lisakulusid ja kuna olen Next-i liige siis ma ei pea isegi kohe tellides midagi maksma :)

    Nii, et kasuta mind julgelt, peaksid juba teadma et ma teen seda hea meelega :)

    ReplyDelete
  8. Aitäh, Alice! Nexti hinnad on paraku meie jaoks kallid. Unistajal oli küll kaks talve Nextist ostetud jope, aga selle saime poole hinnaga ja ka siis oli ta pere peale enam-vähem kõige kallim riideese. Ma ilmselt kammin ikka kohalikke pärispoode ja loodan sealt midagi leida. Mu töökoha kõrval on üks uus kirbuturg, kus pidavat palju kaupa olema, äkki on seal mingi ime läbi pükse ka ...

    ReplyDelete
  9. Meil sama jama, poiss 134 pikk ja ostsin just 2 paari normaalseid teksakaid hoopis osta.ee'st. Korraliku firma omad ja valikut oli. Hinnad odavad ka, nii et kui ei sobigi, pole rahaline kaotus kuigi suur.

    ReplyDelete