Wednesday, August 30, 2017

Kõige intensiivsemad nädalad algasid eile õhtul

Vähemalt planeeritavalt intensiivsed.

Eile õhtul ma nimelt avastasin, et Linna sügislaat on kümne päeva pärast, aga mul ei ole veel valmis piibelehesall ega terve hulk muud näputööd, mida ma tahan sinna kaasa võtta. tahan. Ei pea. Aga tahan nii, et kohe TAHAN.

Mees käib täiskohaga tööl ja rikastub aeg-ajalt uute ülesannete võrra.

Jõugu Juht hakkab viis päeva nädalas koolis käima. Triiksärk ja muu pudipadi on enam-vähem olemas, tänan küsimast, aga keegi peab selle särgi talle enne reedet ära ka triikima.

Algas trenn, millega liitus ka Lillebror. Olevat olnud asjalikum ja arukam kui nii mõnedki oluliselt vanemad lapsed. Treener tahab teda nädala pärast toimuvatele võistlustele kaasa võtta. Ma ei pea seda arukaks mõtteks, aga õnneks ei pea seda veel kohe täna ära otsustama.

Vaja on ära otsustada ringid ja kuna algus- ja lõpuajad kattuvad rõõmsasti, saada paika, kes milliseid lapsi punktist A punkti B viib ja mille arvelt seda kõike üldse tehakse.

Unistajal tuleb kohe varsti sünnipäev ja Pidu. Tuleb pidada palvet, et ilmaga veaks, sest me ei ole valmis üritust toas pidama. Hädapärast mahuks küll, aga see pole ikka see.

Seoses Unistaja Peoga tuleb valmistada hulgaliselt süüa ja sama hulgaliselt koristada. Isegi kui saame olla õues, peaks olema valmis vihmahooks ja kempsus käiakse ikka läbi toa. Õnneks olen ma siin vahepeal koduhaldjat teinud ja natuke kasinud, prahikuhjad ei ole väga suured (kuigi Valge Mini on siit arvutilaualt küll virma pabereid põrandale maganud ja keegi pole vaevunud neid üles korjama ...).

Mina pean tegelikult ka tööl käima. Tegelikult ma käingi.

Pärast Linna sügislaata tulevad ühel ja samal nädalavahetusel Paunvere laat ja Õunaõuepäevad. Ja nädal enne seda on pühapäevakooli avateenistus. Pühapäevakooli teemal ma pean veel vestlema. Juhul kui mul õnnestub ppk juhti kohata või õigel ajal meelde tuleb, et ma kirjutama pidin ...

No ja tegelikult peaksid Lillebror ja Unistaja ka midagi omendama. Õnneks saab koduõpet doseerida täpselt sellisteks portsudeks, nagu olukord nõuab/võimaldab.

Aiatöödest, mis enne suurt sügist ära tuleb teha, ja hoidistest, mis kah enne suurt sügist ära teha tuleks, ma üldse ei mõtle ...

Ja täna käisid Vanaema ja Vanaisa. Vanaemale pööninguekskursiooni tehes avastasin, et tegelikult me peaksime ju teisel korrusel lammutus- ja ehitustöid alustama, lapsed igatsevad oma tuba (jah, see on tsitaat, aga nii ju ongi) ... Palun lisage ööpäeva nii umbes kümme tundi juurde.


Ma lähen ja viimistlen nüüd mõned vaibad ja karukellasalli. See on igatahes arukam tegevus kui siis hädaldamine.

No comments:

Post a Comment