Wednesday, August 23, 2017

Pliiatsid ja suled - valmis?

Esimese septembrini, mil tuleb üks laps taas kooli panna, on ainult natuke rohkem kui nädal aega. Vajalikust varustusest, sealhulgas kooliskäimiseks sobivatest riietest on kindlasti olemas sokid, pinal, üks ruuduline vihik, ports harilikke pliiatseid, vildikad ja võib-olla ka üks kustukumm. JJ ise imestas, et ta ei teadnudki, et tal pinal on - noh, tema ju mäletab seda, kuidas esimese klassi jaoks pidulikult pinalit valiti, aga muidugi on see Barbabrighti pildiga pinal oma aktuaalsuse ammu minetanud ja tegelikult juba äragi visatud (omanik ise tuvastas, et on räbaldunud ja titekas, enam ei passi kasutada). Suurte poiste pinalid enam pidulikkust ei põhjusta.

Kas ma olen halb ema?

See oli nüüd retooriline küsimus ja ma saan aru, et provotseerib vastama "jah". :)

Tegelikult on nii, et asjassepuutuv noormees hakkas kiiresti kasvama just siis, kui ilmad soojaks läksid. Ta ei ole oma pikki linnaskäimise-pükse umbes kaks kuud kandnud ja ma olen täitsa teadlikult jätnud talle uute pükste ostmise hetkele, mil on ka lootust, et need püksid kohe kasutusele võetakse. Umbes sama kaua ei ole ta kandnud tänavakingi, aga on koduseid ketse väikeste pähe kohe mitu paari kõrvale jätnud. PLN on temaga reedel poode kammima minna ... ma pole talle seda rõõmusõnumit veel edastanud, aga millegipärast ma kahtlen, et ta sellesse väga entusiastlikult suhtub. Muud pudipadid saab lapsevanem ka ilma lapse kohalviibimiseta ära osta, aga riided peaksid ikka selga sobima.

Piinlikum on hoopis asjaolu, et peale JJ koolikolade peale mõtlemise pole me teinud mitte ühtegi muud ettevalmistust algavaks õppeaastaks. Kogu katuse ja vihma ja timurlaste (sellest ma veel kirjutanm) ja muude jooksvate probleemide kõrvalt pole olnud lihtsalt jaksu. Tegelikult on eelmisegi õppeaasta töövihikud ja muud asjad sorteerimata ja ära panemata. Samas, kui nüüd tähti närida, lõpeb õppeaasta alles augusti lõpus, tähendab, meil polegi veel kiire? Pealegi jäävad Unistaja ja Lillebror sel aastal veel vähemalt sügispoolaastaks koduõppele. Äkki me olemegi sel aastal sedasorti pere, kes õige koduõppehoo alles poole sügise pealt sisse saab?

No comments:

Post a Comment