Wednesday, October 25, 2017

Käsitöölise kurtmine

Tegelikult on mul eelkõige vaja tähtaega, mitte aega. Aaaga... paar lisapaari käsi kuluks ka ära. Hetkel on valmimas ja vajavad tähelepanu:
  • see piibelehesall, mis vajab ainult kokkuõmblemist, raamimist ja viimistlemist;
  • lehe(täi)kirjaline, mille teine äärepits on kohe varsti valmis;
  • nahkhiiresall, mille keskosa on kah põhimõtteliselt lõpusirgel - lõpuks ometi - ja äärepitsi muster on juba välja valitud;
  • mõned rullikesed kaltsuvaipu, tarvis sõlmida, "kõrvadest" puhastada ja mõõta.

Ja ma tahan kududa:
  • elutuppa suure helesinise vaiba ja midagi veel, et laiem kangas ikka selle aastanumbri sees maha saada - kudukambris ei ole kütet, muide;
  • hulga väikesi kempsuvaipu, väikese telje saaks sooja ruumi kolida;
  • karukellasalli ja pajulehesalli ja nuppudega hagakirjalise ja mõned alternatiivsed piibelehed ja Sofia ja...
  • ja tegelikult ma alustasin kunagi veebruaris endale punase kampsuni kudumist. Ma isegi tean, kus see alustus asub, aga siis tuli Olustvere ja pitsitamine ja...
Tahaksin, palun, Mrs Weasley kudumisvardaid. Kampsuni nad kooksid mulle ikka valmis?

Muidugi, kurtmisel on põhjus, pakiautomaat saatis sõnumi, et LõngaLangi poest on mulle lõngapakk, homme on Mees Linnas ja toob lahkesti ära. Tegelikult ei midagi erilist, tavaline valge sallilõng, aga see tähendab, et ma saangi karukellasalli ära alustada... kui ma homseks ühed vardad vabaks saan. Täna õhtul koon äärepitsi!

2 comments:

  1. Tere Reet! Mul on küsimus kaltsuvaipade kohta. Kas sa oleksid nõus kuduma kaltsuvaiba ka tellija materjalist? Ma nimelt tahaks oma tütrele kunagi natuke kaugemas tulevikus vaipa, mis on tehtud tema beebiea riietest (ja veidi vanema perioodi omadest ka).

    ReplyDelete
  2. Tere, palun kirjuta triibuline ät gmail punkt com ja räägime täpsemalt.

    ReplyDelete