Friday, March 23, 2018

Kaks klienditeeninduse kogemust kümne minuti jooksul - enam erinevamalt ei saa

Magalarajooni servas, minu töökohast paari minuti tee kaugusel asuvad ühe katuse all kaks poodi. Aega oli, mõtlesime, et vaataks sisse.

Esimeses poes oli välja pandud kasutatud ja muidu odav kaup, tundus, et pankrotivara, alojäägid ja nii edasi. Huvitusime mõistliku hinnaga aurumopist, sest minu armas mopp läks juba mitme aasta eest hingusele. Müüja istus leti taga - olime poes ainsad kliendid -, hõikus juhatusi, kuidas kaubarägastikus sobiv kast leida. Tutvusime mopiga, müüja istus ikka leti taga. Kuna mopitalla - või mis asi see vastu maad käiv pesemisosa ongi? - kuju oli meie arusaamist mööda mittestandardne, küsisime, kas sellele lappe ka saab, me pole niisuguseid kuskil näinud... Õlakehitus leti tagant: "TopShop müüb neid kogu aeg." Ahsoo... nojah, me pole TopShopis ammu käinud... "MIND EI HUVITA, MILLAL TE VIIMATI TOPSHOPIS KÄISITE, MINA ÜTLESIN, ET TOPSHOPIS NEID LAPPE MÜÜAKSE!!!"

/kui ma kasutaksin gif'e, siis siia sobiks gif priskest afroameerika prouast, kes silmi pungi ajab/

Natukese aja pärast panin suu kinni ja ütlesin, et me ilmselt ei osta sellest poest midagi, head päeva. Müüja hõikas järele, et ega polegi vaja, et me ostaksime.

Jahmatusest suud maigutades läksime teise poodi. Meestesärgid, üks kirjum kui teine. Tagapool leidsime ka nii-öelda leiunurga, seal oli hulgaliselt ühevärvilisi särke. Mees teatavasti ainult ühevärvilisi särke kannabki. Olime poes ainsad kliendid. Müüjanna tuli leti tagant meie seltsi, seletas, aitas otsida, viipas, kuhupoole veel vaadata. Kas te põsiklient olete? Ei ole? Aga äkki teeme teid püsikliendiks? Siis te saate seda ja teist soodustust ja üldse...

Lahkusime poest kahe särgiga, mis maksid umbes kolmandiku võrra rohkem kui need, mida me tavaliselt Saksamaalt ostame... aga teenindus oli täiuslik, selle eest võis rahulikult natuke kallimat hinda maksta.

Kes korralikke triiksärke vajab, soovitan soojalt - aga eks te teate ise ka, kes Linnas meestesärke toodab, eks ole. Kõrvalpoe kaup on tegelikult sümpaatne, aga kuidas seda sealt kätte saab, on arvatavasti omaette kunst. Mul pole nagu väga tahtmist seda kunsti ära õppida, närvidele on kindlasti parem osta mopp või mis iganes muu asi kuskilt, kus müüja kliente ei ründa.

No comments:

Post a Comment