Tuesday, September 18, 2018

Nagu laps jõule...

Reedel juhtus selline uskumatu asi.

Tulin aiast, istusin korraks arvuti taha, vaatasin FB-sse. Noh, et äkki keegi vajab haapsalu salli või midagi. Ei vajanud. Hoopis Saara kirjastus oli teada andnud, et müügile on saabunud defitsiitne raamat "Helga Rüütli sallid". Kaks tükki olevat, kes ees, see mees.

See on ilus raamat. "Tahan," mõtlesin. Mingi ime läbi töötas Saara netipood ja töötas pank ja kõik, muidu puhub meil sageli tuul poole tegevuse pealt Interneti ära. Viis minutit hiljem oli meili peal kinnitus, et olete ostnud Saara e-poest… ja Saara e-poes seda raamatut enam ei olnud. Tähendab, keegi teine õnnelik jõudis ka.

Hakkasin närima küüsi, sest pakk pidi saabuma automaati. Reedel ostetud… ei tea, kas pühapäevaks jõuab… Ei jõudnud. Äkki esmaspäevaks… Ei jõudnud. Tegelikult pandi vist alles esmaspäeva hommikul teele, ega mina neid kirjastuseasju ei tea, kui tihti nad pakke välja saavad saata ja mis kohustused veel on, ei ole ju tegu mingi suurfirmaga. Täna peab see pakk tulema!

Närisin küüsi. Tööpäev sai läbi, ohkasin Mehele, kes mulle koolimaja juurde järgi saabus, et näe, pole piuksu ega midagi… Ja just siis tuli piuks. Muide, ülejäänud sõnumid Smartpostilt rääkisid LõngaLangi saadetistest. Võib öelda, et kogu minu kogemus pakiautomaatidega on seotud käsitööga. :)

Sain automaadiga täitsa üksi hakkama. Pakitud oli põhjalikult ja meil ei ole autos kääre… aga kuskilt kaksatud terava servaga kivi oli. Perekond naeris, et emme avab pakki pihukirvega. Toimis küll, kuigi ma tavatingimustes eelistaksin siiski kääre.

Väga ilus raamat on. Minu oma. Nurrrrrrr. Kas ja mis ulatuses ma sealseid mustreid koon, pole teada, sest esiteks koon ma kõige meelsamini mustreid, mis lõpuks ka pähe jäävad, aga katsuge te 50-60 silmuse laiust mustrit pähe saada… Aga ilus on. Ja minu oma (mul muid tänapäeval välja antud salliraamatuid peale selle väikese põhiraamatu ei olegi). Nurrrrrrr veel.

Oli ikka õigus neil seal kirjastuse FB kirjutajatel, et defitsiidi omamine tekitab hea enesetunde. Saara kirjastusel on teisigi ilusaid raamatuid, ostke teie ka.

No comments:

Post a Comment