Thursday, December 6, 2018

Irmus töö ja vaev

Lubage esitleda, must roosisall. 

Need säästupirnid meie köögi laes ei kõlba mitte kuhugi, paki peal lubatakse, et annab sama palju valgust nagu sajavatine hõõglamp, aga tegelikult… ei midagi. Mina ei tea, kuhu see valgus laest alla tulles kaob, igatahes oli mul seda salli eile kokku õmmeldes PIME ja järgmise musta salli jaoks on vaja leida teine koht, kus õmmelda. 

See sall läheb igatahes koos mõnede valgete kolleegidega laupäeval Lossi jõuluturule. Lubati, et tuleb tubane üritus. 

Muidugi, khm, kui keegi peaks tahtma seda lähema 24 tunni jooksul broneerida, siis jätke mulle vastavasisuline sõnum, olge nii head. Khm. 

8 comments:

  1. Aw, this was a very nice post. Taking the time and actual effort to
    produce a very good article… but what can I say… I procrastinate
    a whole lot and never manage to get anything done.

    ReplyDelete
  2. Sõbrad, ma saan tegelikult päris palju jampskommentaare, aga mõnikord läheb spämmirobotil ka täppi. :D Kui keegi muu öösel ei tunnusta - miks peaks keegi keset ööd blogisid lugema? - , siis robot ikka, eks ole. :D Vähemalt see aja ja tegeliku pingutuse osa, musta pitsi kudumine ongi tegelikult pingutav. Nii et võtan siinkohal vastu spämmiroboti kogemata antud tunnustuse.
    Saate ju teiegi aru, et mul on naljakas?

    ReplyDelete
  3. Aw, this IS a very nice post indeed :)
    Maakeeli ei mõista muud öelda, et suu vajus imetlusest ammuli– NII ILUS!!!

    ReplyDelete
  4. Aitäh. Muster on ilus, aga raske ja väga suur, nii et proportsioonid on natuke valed.

    ReplyDelete
  5. Tõeliselt luksuslik kudum! (Ma ei tea, kas salli koht sobib kudum öelda, poes müüakse selle nime all kampsuneid)

    ReplyDelete
  6. Aitäh. Sobib küll salli kohta ka kudum, sõnaraamatu järgi on kudum kudumistoode.

    ReplyDelete
  7. Ilus on tema küll, kadedaks teeb sellise asja valmis tegemise jaksamine. (oskan kududa küll aga suurteks asjadeks pole püsivust, kui sokke kudusin siis olid ka soonikud võimalikult lühikesed ja jalalaba kudumine tüütus kuubis).

    ReplyDelete
  8. Nele, ma arvan, et see jaksamine on harjutamise asi, mina koon peaaegu kõiki asju nii, et peale ei pea vaatama, siis areneb see sokilaba või haapsalu sall nagu iseenesest. Minul pole püsivust näiteks telekavaatamiseks, kohe üldse ei viitsi mingit kasti vahtida, aga hästi paljud inimesed ilmselt viitsivad. :D

    ReplyDelete