Saturday, December 29, 2018

Kõik muudkui kirjutavad aastakokkuvõtteid

Ma siis ka. Saab selle asjaga ühele poole. Mis siis, et aastat on veel rohkem kui kahe päeva jagu alles.

Seekord ikkagi vanas, etteantud formaadis.

Juuksed lühemad või pikemad?
Lühemad, aga mitte kuigi palju. Otsad lõiksin ära.

Lühinägelikum või kaugelenägelikum? 
Silmad on jätkuvalt muutumises. Kirjutati juba uus prilliretsept, aga ma pole veel sellega tegelemiseks aega võtnud. 

Rohkem või vähem raha kulutanud?
Rohkem, sest oli rohkem, mida kulutada.

Kõige jaburam plaan?
Amsterdamis autoga liigelda. Õnnestus!

Kõige ohtlikum ettevõtmine?
Sealtsamast Amsterdamist sellesama autoga tagasitulek, teadmata, mis imeasi ometi veidraid hääli teeb. Kodus selgus, et töökojas (mitte M juures!) oli rattalaager valesti paika pandud.

Kõige kallim ost?
Mehe kirjutuslaud.

Kõige maitsvam toit?
Tere põldmarjajogurt ja ikka Amsterdamis ühes nurgapealses kohvikus põldmarjajäätis. 

Kõige muljetavaldavam raamat?
Äkki see, kus minu tagasihoidlikust isikust lausa kahes kohas juttu oli? Igatahes ei ole mind kunagi varem üheski raamatus mainitud.

Kõige haaravam film?
Ma peale "Seltsimees lapse" pole vaadanud, filmid ei ole paraku minu rida.

Parim kontsert?
Hmmmm. Ma isegi ei tea, et oleksin sel aastal kuskil kontserti kuulanud. Kirikus keegi esineja või…?

Parim teaterietendus?
"Kaotsiläinud nukuke", kus Lillebror siili mängis. 

Kõige rohkem aega veedetud ...?
Perekonnaga.

Kõige ilusam on olnud ...?
Gummersbachis.

Läbiv tunne seoses 2018. aastaga?
Kurnatus.

2018 aastal esimest korda tehtud?
Käisime autoga Amsterdamis - no sellest ettevõtmisest ei saa kuidagi mööda. 

2018. aastal pärast pikemat vaheaega taas tehtud?
Hm, Gummersbachis käidud.

3 asja, mis oleks võinud juhtumata jääda?
Jõugu Juhi kips.
Hirmus kalliks läinud jama autoga jaanuaris.
Äraväsimine.

Tähtsaim asi, milles ma kedagi veenda tahtsin?
Põnevus ei ole inus asi, mida pikaajalises suhtes vaja on.

Kõige ilusam kingitus, mis ma kellelegi tegin?
Armastus.

Kõige ilusam kingitus, mis mulle tehti?
Armastus.

Kõige ilusam lause, mis mulle öeldi?
Ole õnnistatud!

Kõige ilusam lause, mis mina kellelegi öelnud olen?
Kas sa tahaksid seda tuba endale? (JJ reaktsiooni järgi otsustades)

2018 ühe sõnaga:
kurnav

Aasta foto


Näiteks see, kuidas meie ploomipuu täitsa pööraseks läks.

No comments:

Post a Comment