Friday, December 28, 2018

Kui mul oleks Twitter...

…mul tegelikult on konto, aga ma pole seda kunagi kasutanud…

Igatahes, kui mul oleks komme Twitterit aktiivselt kasutada, siis ma säutsataksin, et tänane Postimehe päevatoimetaja on ilmselt Ahto Lobjakas.

Vaatasin järele, ei olegi. Hmmm. Aga võib-olla on nad sõbrad?

Igatahes. Kui keegi oskab pakkuda mõnd uudisteportaali ja /või paberlehte, mis on objektiivne nii kristlaste, moslemite, võitlevate ateistide kui vaikivate ükskõiksete suhtes ja edastab uudiseid nii, nagu need on, siis paluks soovitada. EPL on ammu teada kõlbmatu, Postimees ilmselt ikkagi ka*, Õhtulehte pealkirju ma loen ainult sellepärast, et mu lapsevanemad loevad, ja Maaleht avaldab minu maitsele liiga palju horoskoope. Kuigi Maaleht on muidu üsna loetav. Kuidas ERR on, ma seda pole pikemalt jälginud?

_________
*kuigi seal on päris häid artikleid, käivad sealsed tibikolumnistid ja sage kristlusepõhjamine tõsiselt närvidele. Ei ole enam lugupidamisevääriline.

4 comments:

  1. Mulle err meeldib. Eelkõige sellepärast, et seal on kõik artiklid täies pikkuses loetavad. Suva lahmimist ka ei ole või sildistamist, muarust. Muid kohti ma vaatan (õhtulehte peamiselt), aga kui ma peale pealkirja ka midagi tahan, siis ju ei saa.

    ReplyDelete
  2. Mhmmmmh. Mul Postimehega mingit lugemise-probleemi ei ole, kuna see käib mu vanematele, siis meil on kõigi artiklite netist lugemise õigus ka, ja Maalehte loen kah vanemate juures paberkandjal, aga see lahmimine, jah, mulle ka ei meeldi. Oma blogis võib igaüks asju oma isikliku mädasoo-mätta otsast kirjutada, aga üleriigiline leht peaks olema objektiivne. Veel arvamusi, kui keegi viitsib?

    ReplyDelete
  3. Õhtulehe nn "klikimagneteid" lugeda ei kannata, see on ikka liiga kollane ja artikli pealkirjal sageli selle sisuga ka erilist seost pole. Postimeest ja ERR portaali loen netist ning paberkandjal loen Eesti Ekspressi, mulle see väga kallutatud ei tundu aga samas on artiklites süvitsi teemasse mindud.

    ReplyDelete
  4. Mnjah, mul on Ekspressiga halb kogemus, kui keegi tibireporter ühe meie raskema lapsevanema emotsioonidest omakorda emotsionaalseks läks ja väga rassistliku ja õela artikli kirjutas. Aga ehk on praeguseks toimetaja vahetunud ja olukord parem.

    ReplyDelete