Saturday, March 30, 2019

Ma vastan ka, aga ei räägi midagi huvitavat.

Viimaste päevade popiks blogiteemaks on küsimused, mida justnagu peaks olema 51, aga on vähem. Ma vastan ka (sets ma väsisin pesutriikimisest natuke ära ja puhkan siin, kuni me õue läheme, mina muidugi haige inimesena seitsme vati sees), aga ilmselt midagi uut te siit teada ei saa.
Kas päikese- või suusareisid?
Loomulikult päikesereisid, aga palun, mitte basseini ääres praadimine, kui sinna päikese kätte juba minna, siis tuleb otsida võimalikult palju varemeid, vanalinnu ja looduskauneid kohti.
Mis on su kõige vihatum kodutöö?
Akende pesemine.
Mis on su lemmikpitsa peal?
Lihtsam on öelda, mis pitsa peale mitte kunagi ei käi - hakkliha, igasugune teravamaitseline kraam ja suitsuvorst koos kõigi oma sugulastega. Lemmikpitsa peal võiks olla seened, aga palun värskelt või marineeritult, mitte sügavkülmast.
Kas sina paneksid anonüümse kommentaariumi kinni? 
Siin pole pannud, aga mõne täitsa nimelise plärtsu olen lihtsalt ära kustutanud.
Kas näeksid end kunagi veganina? 
Ei.
Parim raamat?
Ma peaksin ütlema, et Piibel, aga kuna ma otsin raamatutest ka meelelahutust, siis pigem mõni neist, millest igal ülelugemisel saab midagi uut leida. Ma olen neist varem ka rääkinud.
Milles oled sa koba?
Ruumilist mõtlemist nõudvates ülesannetes, olgu koolis või päriselus. Ma ei suuda.
Kas oled ebausklik?
Ei. On teatud kunstid ja kombed, millest ma kinni pean ja mis laienevad ka kodust väljapoole, näiteks keeran ma poes möödaminnes kõik leivad-saiad õigetpidi, sest leiba ei panda mit-te ii-al-gi selili… aga ma ei usu, et see elu kuidagi mõjutaks.
Mis on õnneliku suhte saladus?
Küsige siis, kui me oleme vähemalt hõbepulmadeni vastu pidanud. Praegu on alles 18 aastat kooselu ja 16 aastat abielu, me oleme veel vähe kogenud.
Lemmikaastaaeg?
Praegu. Aga üldiselt kõik, mis jääb lume sulamise ja uue pimeduse vahele. Vihkan talve.
Millised kolm asja võib su käekotist leida?
Rahakott, poeskäimise kott, telefon.
Mida sa meeste puhul ei mõista?
Näiteks nende huvi igasuguse tehnika vastu. 
Kas oled realist või unistaja?
Vaheldumisi. Aga hämmastavalt paljud asjad, millest ma olen unistanud, on ka juhtunud.
Mis sul elus parasjagu käsil on?
Kitsamalt haigeolemine. Laiemalt terve mõistsue säilitamine, kui majas on kaks puberteeti ja üks, kes selle jaoks hoolega harjutab.
Kes on sinu lemmikblogija?
Ritsik, näiteks. Ja Iibis. Ja Frau Frische Brise. Ja Alice.
Mis vanasõna sind kõige paremini iseloomustab? 
Pime kana leiab tera.
Kas Facebook, Instagram või Twitter?
Facebook.
Suurim iluapsakas naiste puhul?
Hmmm. Kui keegi piiiigistab ennast koos kõigi khm, päästerõngastega rebenemiseni kitsastesse riietesse ja arvab, et see on kena. Ja ülearu popid ja noortepärased kiirmoeriided 45+ naiste seljas, eriti kui see naine on kurnatud välimuse ja vastavas seisundis nahaga.
Mis on need 3 asja, mida sa alati poest ostad?
Sai, piim, puu- või aedvili.
Lapsepõlve hüüdnimi?
Puudus. Mulle ei meeldi, kui inimestele hüüdnimesid pannakse.
Lemmiksöök? Kõige vähem lemmik?
Kõige vähem lemmik - piimasupi kõrval võin ma ilmselt nälga surra. Lemmiksöök… midagi vahemerelist.
Kas kontsad või tennised?
Kontsad, loomulikult. Aga mõistliku kõrgusega, muidu ei jaksa tervet päeva olla.
Emaduse parim külg?
Lapsed.
Mis ajab sind rohkem närvi, ootamine või liiklus?
Liiklus.
Kui saaksid teha ühe seaduse, siis mis see oleks?
Ükskõik kus (ka omas kodus) alkoholijoobes olemine võiks saada kriminaalkaristuse, ja mitte vähe. Ja joobes tehtud kuriteod võiksid saada topeltmääraga karistatud. Või midagi sellist, tegelikult mulle meeldiks kuiv seadus, aga palun, ma tegelikult ei taha selle üle pikemalt järele mõelda, sellega kaasneks ilmselgelt hirmus palju jama. 
Mis on mehe juures oluline?
Et ta oleks tubli ja austamisevääriline, muidugi.
Suurim eneseületus?
Hmmm, näiteks see, kui me 2012. aasta suvel olime Austrias Kitzlochklammis, suured poisid kappasid ees nagu kaljukitsed, Lillebror põrutas neljakäpakil kõigist taevatreppidest üles ja meie Mehega, kes me mõlemad kardame kõrgust (Mees vähem), pidime järele minema. Selline asi elavdab tugevalt palveelu.
Mida sa kunagi ei reklaamiks?
Neid asju on natuke liiga palju, et nende peale praegu mõelda. Ma reklaamiks üldse väheseid asju.
Kas lõhefilee või burger?
Kõik lõhefileed, mida ma elus olen kohanud, on olnud tähelepanuväärselt igava maitsega. Huvitavaid burgereid olen kohanud rohkem. Näiteks Õunaõuepäevade Mehine Burger, aitäh, seda võiks muul ajal ka saada.
Mis on see isiksuseomadus, mis sulle enda juures ei meeldi?
Ma olen üldiselt halva iseloomuga. Kõik, mis minus on head, on puhas Jumala arm. Nii et minu loomupärane patune loomus ei meeldi.

2 comments:

  1. Nii armas sinust...eriti veel kui mul viimasel ajal see blogimine nii raskelt tuleb ja iga postitus kui kummiga venitatud :-) Aitäh!

    ReplyDelete