Thursday, April 25, 2019

Täitsa ilma virinata ka midagi

Ma olen vist armunud.

Mees ja poisid valmistasid mulle esimese kastpeenra loodetavasti paljudest ja see on nii tore...! Loodetavasti on see 54 porrulauguvuntsikese meelest ka tore. Roovilattidest naelte väljakiskumine on muidugi minu uus omapärane hobi, aga mis siis. Juba asustatud peenra jaoks läks neli pikemat ja kaks lühemat roovilatti. Ma vist lähen ja kisun veel mõned naelad välja, homme hommikupooleks lubati vihma, siis ei tee õues suurt midagi.

Kui neid peenraid rohkem saab, siis näitan pilti ka.

2 comments:

  1. :) Minu porrudele meeldis eelmisel aastal väga kastis elamine! Ma ise olen samamoodi rõõmus iga kord kui aknast välja vaatan ja peenramaad näen. Ja uued porrud ootavad juba sobivat aega õue kolimiseks.

    ReplyDelete
  2. Mulle kaspeenrad meeldivad, mul ainult need ongi. Nii maasikad, porgandid, õuetomatid kui supiroheline elab mul kastis ja edukalt juba mitu aastat.

    ReplyDelete