Wednesday, May 29, 2019

Oeh

Täna veetsin õige mitu tundi Vanaema ja Vanaisa maja ülakorrusel kaltsuvaipu kududes. Selgus, et kangast on umbes kolm korda rohkem, kui me arvasime… õnneks on Mehel reedel õhtul koguduse juhatuse koosolek ja see kestab kaua, ma siis sel ajal muudkui koon. Et teljed ja muu kraam saaksid sealt välja ja C sisse kolida.

Vanaisa läheb esmaspäeval kolmeks nädalaks haiglasse, lubati pakkuda füsioteraapiat. Ehk on sellest kasu. Muidu oleme sel rindel ka palju saavutanud, täitsa nagu heaoluriigis elaks.

Vähem kui viie nädalaga on vaja valmis saada kaks (2) viiulivõtmesalli. Neist esimesest on jupike olemas, aga see on, pange tähele, jupike.

Tomatitaimed kasvatavad endiselt verandasse kohaliku tähtsusega ürgmetsa. Vähemalt ostis Mees täna portsu servamata lauda, millest kasvuhoonesse peenrakastid teha.

Aias ei ole meil ilmaski olnud nii hirmus kui sel aastal, sest kogu aeg on kiire või keegi haige või vihm. Maasikataimed ei lase ennast sellest segada ja õitsevad pööraselt.

No ja siis tuleb veel kooliaasta ära lõpetada ja üldse… kõike teha, eks ole.

Ja keegi peaks tegelema Inglismaa rongipiletitega. See keegi olen mina... ja see ei tule kohe kuidagi välja. Ma lähipäevil...

Ma nüüd lähen ja koon jooksuga edasi. Keegi võiks päevadesse tunde juurde kirjutada.

No comments:

Post a Comment