Friday, January 31, 2020

Kohe on veebruar

Ja koos sellega võib meid teatavasti tabada vebruariit. Seda me siiski plaani ei võta.

PLNi kohaselt aga
  • tähistame pulma-aastapäeva;
  • tähistame Vanaisa sünnipäeva (kui ta nüüd esmaspäevani vastu peab, peaaegu 87-aastaselt ei ole mõttekas pikaajalisi plaane teha, eriti kuna tema perekonna meestel on kombeks üsna ootamatult teise ilma minna);
  • lapsed osalevad kooli spordipäeval;
  • osaleme ERASMUS+ koosolekul laste Austriasse mineku asjus;
  • käärin palju kangast. Maksin eile lõime eest väikese varanduse, sest seda müüdi ülisuurtes poolides… aga nüüd mul peaks paariks aastaks jätkuma;
  • võimalik, et ajan kõige laiema kanga ka üles ja hakkan siniseid suuuuuri vaipu kuduma, need on nimelt puhta otsas, üks naiskoor käis sügisel Soomes esinemas ja viis kingituseks ära kõik minu kootud suured sinised vaibad;
  • aga on ka võimalik, et ilm ikkagi ei võimalda ka mitme kampsuni ja jopega kütmata kudukambris toimetada;
  • ilmast sõltumatult hakkan edasi kuduma Salme-kirjalist salli, mis on vist üle kuu aja puutumata seisnud;
  • võib juhtuda, et mõni laps kutsutakse sünnipäevale;
  • lapsed osalevad taustatantsijatena kooli Eurovisioonil (ma ei saa kuidagi aru, milleks seda vaja on, aga küllap on see parem kui igasugused nurgatagusted alternatiivtegevused);
  • mina teen ühel pühapäeval midagi juunioridega;
  • naudime koolivaheaega kogu südamest;
  • Millie käib vaktsineerimas ja tutvub võib-olla õuega;
  • panen mulda porrulauguseemned;
  • sööme hästi palju seda, mida meil on ja oleme kokkuhoidlikud - mu kuivainete- ja konservikapp on igasugust toidutoorainet tuubil täis, tuleb ainult sobivates komplektides omavahel kokku segada.
Kõlab, nagu oleks kole palju asju… tegelikult on Organiseerimist selles kõige päris vähe. Ma loodan. Loodan ka, et lumi ja külm nüüd suure hilinemisega enam ei tule. Kõigest pimedusest hoolimata on soe talv nauditavam kui külm. 


No comments:

Post a Comment