Tuesday, February 25, 2020

Täiesti sobimatud mõtted

Eks ma olen seda vist varemgi öelnud, et ma südamest loodan, et ei saa mitte kunagi presidendi vastuvõtule kutsutud. Pikk kleit on muidugi minu loomulik riie, aga kogu see sättimine ja ehtimine... ja ilmselt oleks see peale pruudi- ja ämmakssaamise päevi ainuke olukord täiskasvanueas, kus ma peaksin laskma juuksuril endale soengu teha. Võeh. Õnneks pole mingit ohtu, et see karikas minu suunas peaks tulema.

No aga vaatasin küll, pilte.

Ilusat - sel aastal oli IMHO väga suur protsent väga ilusaid kleite. Kellelgi daamil oli lausa haapsalu sall! Ja kellelgi teisel daamil võib-olla, et haapsalu mustritega pitskleit, aga ma ei saanud pildi pealt aru, kas oli ikka käsitsi kootud. Ja kindlasti oli seal palju ilusaid ja toredaid inimesi. See on hea.

Koledat, meeletulemise järjekorras.
On olemas niisugune asi nagu liiga tugev meik ja liiga ergas huulepulk.
Mehed ei peaks kandma põhikooli lõpupintsakut, millest nad on ammu välja kasvanud.
Mitte ükski daam ei peaks sellisesse kohta minema pükskostüümis. Või ta ei ole daam.
Kui inimesel ei ole just puuet, haigust või häda, pole kummitallaga jalatsitel sellisel üritusel kohta. Eriti mitte koos lipsuga.
Kaftankleididvõi mis need hommikumantli moodi asjad olidki, iiiuuuu! Suur või lapseootel naine võib rahulikult kanda midagi ilusat ja maitsekat, seda oli õige mitmel seljas näha, väga ilus oli. 
Hooldamata habemed.
Kokteilikleidid vanematel kui 15-aastastel. 
Demonstratiivne musitamine. 
Nägudetegemine.

Moeguru on rääkinud.

Näete, minusugune ei sobikski sellisele üritusele, kärss kärnas ja maa külmunud. No aga... kui juba minna, siis võiks ju olla tõesti väärikas, stiilne ja kaunis, eks ole?

Presidendi kõnest lasin ka silmadega üle. Olen nõus ühe ja teise seisukohavõtuga selle suhtes. Kuigi kõne oli kokku kirjutatud suurepäraselt, väga hea demagoogioskustega inimese poolt, võiks majandusaruanne jääda siiski uusaastasse või mõneks muuks hetkeks. Vabariigi aastapäeval ja võidupühal peaks kõne olema aateline. Presidendi kostüüm meeldis, ma loodan, et tikand oli käsitsi tehtud... soeng mitte, aga juuksed kasvavad jälle pikemaks. 

Poliitikaguru on rääkinud. 

Ma nüüd lähen ja keskendun taas omaenese pisikesele maailmale, kus ei kanta ei õhtukleite ega peeta pidulikke kõnesid. Niisugusele, mille vääriline ma loodetavasti olen. Ehk õnnestub taas pikemaks ajaks võõraste kallal nurisemata ja poliitikat ignoreerides, nagu peakski. 

1 comment:

  1. Kleite kahjuks arvustada ei jõudnud, pesamuna vajas kussutamist, kiiduväärt kokkuvõte! Kõne osas arvan nii ja naa (nii poole kaldu), soengu osas pigem naa kui nii, aga presidendina ongi hea erineda vist, jääb vähemalt teiste presidentide seas meelde. Mina ei kannaks välja, aga ma pole ka president. Aga mis mulle eriti meeldis oli etendus! Üle aastate jälgisin, mitte ainult ei mänginud taustal. Kunstikriitik on rääkinud.

    ReplyDelete