Thursday, April 30, 2020

Hõissa, Walpurgi öö... või siis mitte.

Aprill, mida sotsiaalmeedias on nimetatud ka sel aastal mitme aasta pikkuseks, saab kohe läbi. Me muidugi ei volberda - niigi palju head korontiinis, et nõiavärk ära jääb, ütleb valvekonservatiivkristlane -, aga maikuus on siiski mingid PLNid.

Näiteks…
  • peenrad;
  • kodune rabarber, ma eile tegin koogi sisse viimase sügavkülmarabarberi ära;
  • sunniviisiline pereväljasõit loodusesse, kui ilmad suvisemaks lähevad;
  • äkki lubatakse isegi päriselt tööle ja natuke päris tööd tegema, see distantsvärk on minu töö puhul küll jama ja tüütu ja ebaefektiivne;
  • õitsvad õunapuud, mida me tegelikult ainult õite pärast peamegi;
  • muruniitmine;
  • kangas maha ja uus üles!
  • õietolmuallergia, mille üle ma muidugi ei rõõmusta, aga mille vastu mul on ravim olemas ja selle üle rõõmustan küll;
  • äkki lubatakse Legolas ja Lillebror trenni, see oleks ju õues;
  • kantselei koristamine - eile sai kogu mu vaibamaterjal pööningule ära - ja lammutamise algus;
  • natukenegi selgust ja rohkem valguskiiri koroonapimedusse juurde.
Viimase punkti kohta niipalju, et kui muu Euroopa, kus olukord oli tegelikult üsna palju hullem, hoolega piiranguid lõdvendab, siis meie riik on muidugi ütlemata ettevaatlik… Aga mina ei tea viirustest mitte midagi asjalikku, loodame, et mõni otsustaja teab natuke rohkem. Mina elan lihtsalt üks päev korraga ja kugistan ühe konna korraga.

Tänase päeva konn number üks oli tegelikult üks telefonikõne. Paraku ootab meid maikuus ilmselt ka leinateade Saksamaalt, praegu on eel-lein teadmisest, et sõber Walteri elu läheneb üsna nobedasti lõpule ja tal on täoselt nii kerge, kui arstid vähegi suudavad aidata (ei ole koroona, leukeemia lõppfaas on). Ja "kuidas teil läheb?" küsimus langes viljakale pinnasele, sest Walteri proua, armas Carmen Gummersbachist rääkiski järgmised kümme minutit, kuidas läheb, halvasti läheb. Kui see rääkimine teda hetkekski aitas, siis polnudki nii hirmus konn… aga leinatöö ei ole kunagi olnud minu lemmiktegevus. 

Konn number kaks on muidugi vaibaviimistlemine. Kui neid suurem ports valmis saab, pildistame taas üles ja näitan FBs. 

Konn number kolm saab olema lõkkevalvamine, kuna meil tuleb kohe praegu taas aednik, kes teeb ka ülejäänud hekile uue soengu… aga tuule- ja vihmalistel asjaoludel on eelmine oksahunnik veel põletamata ja Mehel on kohevarsti pikem töökoosolek, tavaliselt tegeleb selle konnaga hoopis tema (võimalik, et tema jaoks ei ole lõkketegemine konn, minu jaoks on küll).

Võtame ühe päeva, üheainsa silmapilgu… rohkem korraga ei maksa võtta

No comments:

Post a Comment