Saturday, November 7, 2020

Erstmal zu Penny

 Armas Alice on juhtinud tähelepanu jõulureklaamidele. 

Saksa säästumarketikett Penny (tunnuslauseks "Erstmal zu Penny" - "Kõigepealt Penny'sse") reklaamib ennast sel aastal väga ilusa klipiga. Vaadake lõpuni. Korduv lause "Stell dir vor, das würde jeder machen!" tähendab "Kujuta ette, kui igaüks seda teeks!"



Kujutage ette, kui igaüks seda teeks. Tõepoolest.  

3 comments:

  1. Sa mõtled eelmistel aastatel eks, mitte sel aastal, või sa oskad mu mõtteid lugeda? :-)

    Ma just eile mõtlesin et me polegi veel John Lewis poe selle aastast jõulureklaami näinud ja hakkasin uurima, et kas sellepärast, et me kerime telekat vaadates alati reklaamid edasi või siis seda lihtsalt polegi veel eetrisse lastud. Sain teada, et varsti-varsti on tulekul ja nende selleaastane reklaam toetab organisatsiooni mille liige ka mina olen ja kelle heaks vabatahtliku tööd teen :-) Loodan, et see muidugi nüüd kõmu-uudis ei olnud, sest organisatsioonilt endalt ma seda kuulnud ei ole, aga võib olla hoitakse seda lihtsalt kuna reklaami välja tulekuni saladuses.

    ReplyDelete
  2. Eelmistel aastatel jah. Ma ootan huviga, millal John Lewise poe reklaam tuleb.
    Penny reklaam hüppas mul Instagramis ette ühe Berliini pastoriproua story kaudu, ma muidu ei vaata ilmaski telekat ega tea reklaamidest midagi.

    ReplyDelete
  3. Ma annan siis kohe teada ja panen blogisse ka kui see oodatud päev saabub :-) Eelmine aasta anti sellest, mäletamist mööda, ka Eesti lehtedes teada millegipärast, nii et võib olla saad hoopis ise veel enne mind teada :-)

    ReplyDelete