Tuesday, November 10, 2020

Võeh, mitmel teemal

Kuigi ma ei usu põrmugi maskikandmisel tekkivasse väidetavasse hapnikupuudusesse, ei ole maskikohustuse võimalus põrmugi meeldiv. Maskeerumine on lihtsalt vastik*. 
Vast see ikka täna veel ei kehti... võiks käia põhjalikult poes ära, et edaspidine poeskäimine oleks jälle harvem sündmus. Pealegi võiks olla ju hea, kui keegigi harvemini poodidesse satub. 

***
Viimaste päevade poliitilised sündmused tekitavad millegipärast soovi hakata patrioodiks. Ainult et minu Eesti ei ole ilmselgelt ammu olnud ühegi valitsuse Eesti, suurest osast kaas-eestimaalastest rääkimata. Ma siis olen oma isikliku ja peamiselt külastatava Eesti osa patrioot, vast on sellestki abi.

***
Eile oli lastel trennis kokkupuude tagasihoovava tualeti või millegi taolisega. Legolase jope (suur, karvase kapuutsiservaga, talvine) veedab seetõttu täna aega keemilises puhastuses. See on tõeliselt võeh.

***
Ja kes meie ebatavaliselt sooja novembri tavapärase hilissügise vastu välja vahetas? Kus see globaalne soojenemine on, ah? (selles mõttes, et "soojenemine" kõlab, nagu läheks tajutavalt soojemaks... ma tean neid kliimamudeleid küll) Paluks korralikku keskeuroopa talve, nagu meil minevaasta oli! Accuweather lubab külma... Brr. 

*** 
Ma nüüd varsti lähen poodi. Muidu sunnivad äkki kohevarsti maski nina ette ja siis on ebameeldiv.


___________
*selle vajalikkus teatud olukordades ei võta ära vastikust omadusena. Kehtib ka muude vastikute asjade kohta. 

2 comments:

  1. Mul on igatahes äraütlemata hea meel, et ma täna poodeldes väga korralikult maski kandsin ja olen seda ka lasteaias teinud, sest pärastlõunal sain teada, et üks pereliige on lähikontaktne.

    ReplyDelete
  2. Ui jeerum. Püsige negatiivsed!

    ReplyDelete